Wirtualna czy rzeczywista rzeczywistość? Jaguar pozwala sobie na mały żart

Wirtualna czy rzeczywista rzeczywistość? Jaguar pozwala sobie na mały żart
Technologia wirtualnej rzeczywistości jest coraz lepsza i pozwala użytkownikom na przeżywanie coraz mocniejszych wrażeń. Jednak nawet najlepsza imitacja nie zastąpi rzeczywistych przeżyć. Z takiego właśnie założenia wyszła marka Jaguar, przygotowując jedną ze swoich akcji.
O autorze
0 min czytania 2016-07-04

Pomysł prosty i genialny – symulator jazdy nowym Jaguarem tak naprawdę nie jest żadnym symulatorem. Po założeniu kasku imitującego sprzęt VR osoby, które dały się zaprosić do zapoznania się z nowym modelem Jaguara F-Type zostały zabrane na prawdziwą przejażdżkę. Tylko że o tym miały się dowiedzieć trochę później 🙂

PS

O żarty (pranki) z wykorzystaniem technologii VR pokusiły się również inne marki m.in. The North Face oraz Old Irish.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Na przejażdżkę swoim nowym modelem auta zapraszała w nietypowy sposób również marka Land Rover, przygotowując pierwszy na świecie billboard umożliwiający jazdę testową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się