Strona, dla wygody użytkownika, ma też dwie szerokości, co gwarantuje optymalny odbiór prezentowanych tam treści.
– Stawiamy na pełność, jakość i tempo prezentowanych informacji. Chcemy dostarczać użytkownikom wartościowy kontent pełen najświeższych, wiarygodnych i wyczerpujących wiadomości. – mówi Michał Brański, Wiceprezes ds. Strategii w Grupie Wirtualna Polska. – Kilka miesięcy temu „wystudziliśmy” stronę główną portalu, rezygnując m.in. z sensacyjnych tytułów. Po zmianach programowych przyszła kolej na zmianę ekspozycji treści oraz technologiczne i graficzne nowości – wyjaśnia.
Zobacz również
Na stronie głównej Wirtualnej Polski zmieniono przede wszystkim sposób prezentacji najważniejszych informacji. Nowością jest duży, przykuwający uwagę moduł na górze strony, w którym eksponowane są najistotniejsze newsy z kraju i ze świata. Użytkownicy znajdą tam wiadomości z ostatniej chwili dotyczące kluczowych wydarzeń politycznych, finansowych czy sportowych. Dotychczasową sekcję główną (tzw. glonews) przeniesiono niżej, dzieląc ją na dwa bloki tematyczne. Prezentowane są tam lżejsze, ciekawiące użytkownika wiadomości, m.in. z sekcji styl życia czy rozrywka.
Co ważne, wizytówka WP jest też zdecydowanie bardziej zasobna w materiały wideo. Novum jest specjalny, duży blok, gdzie można znaleźć multimedia pochodzące z głównych serwisów wideo Grupy Wirtualna Polska – WP.tv, Kafeteria.tv, Pudelek.tv czy Wrzuta.
Po prawej stronie witryny pojawiły się dwie nowe sekcje. Pierwszą z nich jest box „Wiadomości lokalne”. Dostępne są w nim newsy dot. Warszawy, a w nadchodzących miesiącach blok zostanie rozbudowany o informacje pochodzące głównych polskich aglomeracji. Do tego czasu, dzięki usłudze geolokalizacji, mieszkańcy stolicy i okolic będą widzieli top wiadomości ze swojego regionu. Pozostałym użytkownikom prezentowany będzie blok „Opinie”, z komentarzami ekspertów, np. na temat najważniejszych wydarzeń. Druga nowa sekcja to „Biznes i Firma – dedykowana przedsiębiorcom i managerom – agregująca informacje z szybko zdobywającego popularność serwisu BizTok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Chcemy być przede wszystkim portalem informacyjnym, który podaje newsy szybko, ale także wyczerpująco. W związku z tym będziemy rozwijali w ramach naszej oferty serwisy specjalistyczne, pogłębione, adresowane do węższych grup użytkowników zainteresowanych daną tematyką. Znajdzie to swoje odzwierciedlenie na stronie głównej, jak stało się to z sekcją Biznes i Firma. Myślimy też o wiadomościach kulturalnych – mówi Krzysztof Jurowski, PM/ Dyrektor Wydawniczy Wiadomości i Strony Główne w Grupie WP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing