Akcja komunikowana jest w TV, Internecie, kanałach społecznościowych oraz poprzez materiały POS. Jako pierwsza udział w zimowej zabawie wzięła aktorka, Katarzyna Bujakiewicz.
– Nałęczowianka w tym Nowym Witalnym Roku pragnie zachęcić wszystkich do składania życzeń motywujących do aktywności. Nawet zimową porą przypomina o tym, że jest ona potrzebna organizmowi cały rok. Tak jak woda, która jest źródłem witalności. Warto zawsze mieć ją przy sobie również na zimowym spacerze z psem, na lodowisku czy kuligu – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka.
Zobacz również
Katarzyna Bujakiewicz, miłośniczka zwierząt oraz aktywnego stylu życia, biorąc udział w kampanii, udowadnia, że można spełniać noworoczne życzenia i jednocześnie zachęca innych do podjęcia takiego wyzwania. – Moje życzenie było związane z pomocą dla zwierząt. Nałęczowianka spełni je przekazując 10 000 zł schronisku „Na Paluchu”. Pamiętajmy, że zwierzęta to nasi najlepsi przyjaciele, dzięki którym również podejmujemy drobne aktywności, jak pójście na spacer, trucht w pobliskim lesie czy parku.– mówi Katarzyna Bujakiewicz.
Akcja „Witalnego Nowego Roku”, ma charakter wizerunkowy oraz wspiera sprzedaż w okresie zimowo-noworocznym. Działania stanowią kontynuację zeszłorocznej jesiennej kampanii przebiegającej pod hasłem „Wyskocz z Kapci” zachęcającej do codziennej aktywności i zmiany stylu życia na witalny.
Zimowa odsłona zabawy Nałęczowianki przebiega pod postacią konkursu oraz czterech eventów w Polsce: w Warszawie (9 stycznia), Lublinie (16 stycznia), Zakopanem (23 stycznia) i Wrocławiu (30 stycznia). Zadaniem uczestników jest nagranie pomysłowych życzeń dla kogoś z rodziny czy przyjaciół, w specjalnej „gifobudce”. Następnie dodanie ich do postu na Facebooku na profilu Nałęczowianki z hasztagiem #NiechSięStanie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Osoby które nie wezmą udziału w evencie również będą miały szansę wykazania się kreatywnością i możliwością realizacji życzenia. Wystarczy, że wykonają zdjęcie lub filmik. Prace będą oceniane wg oryginalności i realizacji idei witalności pomysłu. Cotygodniowa odsłona konkursu, będzie miała swoją premierę w dzień eventu, a finał w piątek, w przededniu kolejnego wydarzenia. Na realizację 4 zwycięskich życzeń Nałęczowianka przeznaczyła 50 000 zł. Akcja potrwa do 5 lutego, do końca dnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem koncepcji jest zespół marki Nałęczowianka. Organizatorem eventów jest agencja My Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Produkcję spotu reklamowego przygotowała Orka Film. Autorem kreacji KV jest 3M Project. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications.