Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Witamy w Chippendales”. Disney+ niestandardowo promuje serial

Na ulice Warszawy wyruszył autobus, którego wnętrze nawiązuje do tematyki osadzonego w latach 80. serialu true crime. Nietypowa akcja jest częścią kampanii reklamowej produkcji oryginalnej Disney+.
O autorze
1 min czytania 2023-01-12

Wyjątkowy autobus będzie kursował codziennie do 31 stycznia (z wyjątkiem 18 i 25 stycznia) w godzinach 16:00-23:00 na stałej trasie od Placu Zawiszy przez m.in. Norblin, Nowy Świat, Centrum aż do Placu Wilsona. Z przejazdu mogą skorzystać bezpłatnie wszyscy, a szczególnie osoby oczekujące na przystankach warszawskiej komunikacji miejskiej. W stylizowanym wnętrzu pasażerowie będą mogli poczuć się jak w amerykańskim klubie lat 80. – pełnym muzyki, świateł oraz neonów.

Wraz z akcją startuje kampania reklamowa, wykorzystująca m.in. telewizję, radio, outdoor oraz aktywności digitalowe. Całość uzupełni szeroka kampania z udziałem influencerów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie osiem odcinków serialu oryginalnego Disney+ „Witamy w Chippendales” można od 11 stycznia oglądać na platformie.

Jest to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami kryminalna saga, która opowiada niewiarygodną i owianą skandalami historię powstania największego i najbardziej rozpoznawalnego imperium męskiego striptizu na świecie. Głównym bohaterem osadzonego w latach 80. serialu jest Somen „Steve” Banerjee – imigrant z Indii, który robi wszystko, by spełnić swój amerykański sen. To właśnie on wpada na niecodzienny pomysł stworzenia klubów dla kobiet. Choć odniósł niewątpliwy sukces, zapłacił za niego najwyższą cenę, bo każde marzenie ma swoją ciemną stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się