Jej celem jest dotarcie do mechaników z ofertą WIX Filters w niemal całej Europie. Swoim zasięgiem kampania obejmie 8 krajów: Wielką Brytanię, Ukrainę, Włochy, Portugalię, Hiszpanię, Francję, Holandię i Grecję.
Strategia komunikacji oraz kreacja do kampanii zostały wybrane w efekcie przetargu wygranego przez Agencję Communication Unlimited. Agencja przygotowała koncept „All Ways WIX”, z silnym visualem – motywem dróg połączonych z flagowym produktem. CU będzie obsługiwać WIX Filters fullserwisowo i międzynarodowo, liderując pracom nad pozycjonowaniem marki.
Zobacz również
Za część „programmatic” odpowiada SalesTube (Group One). Celem tych działań jest nie tylko wygenerowanie jak największy zasięgu, ale również optymalizacja pod kątem dostarczania wartościowego ruchu. Zespół pracujący nad kampanią będzie także odpowiedzialny za weryfikację głębokości scrollowania rozumianej jako m.in. przejście do odpowiednich katalogów czy wejście do sekcji na landing page.