Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Sprawdź, jak wygrać bilet do przyszłości, czyli na AI Creative Fest, gdzie AI spotyka kreatywność (i zmieniają zasady gry).

SPRAWDZAM

Wjeżdżają markowe opony od Allegro

Wiosna to czas, w którym kierowcy myślą o wymianie opon. Allegro pokazało jak w tym okresie wyróżnić się z przekazem i ułatwić zakup najlepszego zestawu. Akcja promująca kategorię „Moto” potrwa do końca kwietnia.
O autorze
1 min czytania 2016-04-18

Obejmuje standardowe oraz innowacyjne formaty reklamowe w digitalu oraz radiu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

W kampanii promowane są markowe opony letnie znanych producentów w atrakcyjnych cenach.

W digitalu wykorzystano portale horyzontalne, sieci kontekstowe, reklamę performance oraz mobile. Uwagę kierowców przyciągnąć mają zastosowane w niej rozwiązania niestandardowe. 

Na desktopie wykorzystano interaktywną wyszukiwarkę opon, dzięki której już na poziomie kreacji można było wybrać i kupić interesujący nas komplet ogumienia. Kolejną innowacją było zastosowanie nowego  formatu Panel Premium na stronie głównej Wirtualnej Polski. Natywna forma reklamy wyświetla się nad serwisem, a kliknięcie w nią przenosi  użytkownika na stronę Klienta lub dodatkowo rozwija kreację. Na mobilnej stronie sekcji Moto Onet kierowcy mogą przetestować symulator hamowania. Rich mediowa kreacja w formie mini-gry podkreślała bezpieczeństwo i przewagę wyboru nowych opon nad używanymi. W kampanii zastosowano także galerię produktową, pełniącą rolę wirtualnego katalogu z najlepszymi ofertami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot 15”, w ramach kampanii radiowej, emitowany jest w szeroko zasięgowych stacjach ogólnopolskich, uzupełnionych o najlepiej dopasowane pakiety miejskie. Dodatkową aktywnością jest emisja banerów w aplikacji RMF ON.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja potrwa do końca kwietnia br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja DDB & Tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się