Właściciel marek Tommy Hilfiger i Calvin Klein przekazuje mln dolarów na walkę z koronawirusem

Pomaganie jest częścią kultury PVH Corp., właściciela marek Tommy Hilfiger i Calvin Klein. W związku z tym fundacja PVH Foundation postanowiła przeznaczyć milion dolarów na wsparcie walki z pandemią COVID-19.
O autorze
1 min czytania 2020-04-01

100 tys. dolarów z tej darowizny trafi na rzecz Reakcyjnego Funduszu Solidarnościowego COVID-19, stworzonego przez Fundację Organizacji Narodów Zjednoczonych i Szwajcarską Fundację Filantropii. Beneficjentem tego funduszu jest m.in. Światowa Organizacja Zdrowia.

Za pośrednictwem Pracowniczego Funduszu Pomocy, korporacyjni, handlowi i magazynowi pracownicy PVH w Stanach Zjednoczonych mogą otrzymać niezbędne wsparcie, jeśli w wyniku zarażenia COVID-19 spotkają ich trudności finansowe.

Fundacja PVH Foundation będzie nadal przekazywać dotacje w wysokości równej datkom pracowników firmy w USA i Kanadzie – w ramach programu podwajania darowizn.

W ramach doraźnych i regularnych funduszy na wsparcie przemysłu i społeczności, firma wniesie dodatkowe darowizny na rzecz organizacji pomagających naszym współpracownikom w łańcuchu dostaw. Przekazane zostaną także zapomogi dla fundacji i partnerów, którzy wspierają lokalnych mieszkańców w najtrudniejszych sytuacjach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma rozpoczęła już dostawę ponad dwóch milionów pakietów sprzętu ochrony osobistej do zespołu szpitali Montefiore w Nowym Jorku. Fartuchy izolacyjne, maseczki i przyłbice posłużą do zabezpieczenia pracowników ochrony zdrowia.

50 tys. dolarów zostało przekazanych także inicjatywie A Common Thread, prowadzonej przez Radę Projektantów Mody Ameryki i Vogue Fashion Fund. Jej zadaniem jest wsparcie i budowanie świadomości wśród społeczności amerykańskiego przemysłu mody, które zostały dotknięte pandemią COVID-19.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poza wkładem w wysokości miliona dolarów, firma PVH przekazała dwa miliony juanów (około 275 tys. dolarów) na rzecz Chińskiego Czerwonego Krzyża.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Calvin Klein i Tommy Hilfiger przekazali produkty pracownikom ochrony zdrowia w Stanach Zjednoczonych i Niderlandach – i będą nadal dostarczać zaopatrzenie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

Calvin Klein jest również współzałożycielem i fundatorem Globalnego Funduszu Ratunkowego COVID-19 organizacji OutRight Action International, który podczas pandemii wspiera społeczność LGBTIQ.