Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Włocławek po raz kolejny wyznacza modowe trendy

Włocławek po raz kolejny podjął współpracę z Włodi4444. Wcześniej artysta stworzył brandowe swetry, a tym razem bomberki oraz bucket hat.
O autorze
1 min czytania 2023-06-27

Włodi4444 uznawany jest w sieci za jednego z największych fanów ketchupu Włocławek. Artyście udało się już zaprojektować swetry dla marki, które powstały w ramach akcji mającej na celu przypomnienie historii właśnie tego ketchupu. Fani produktu mogli wówczas przesyłać swoje wspomnienia z nim związane, a autorzy najlepszych z nich zostali nagrodzeni boxami z ketchupem oraz specjalnie uszytym swetrem. 

Tym razem Włocławek zachęca do wspólnej zabawy w mediach społecznościowych i daje możliwość podjęcia decyzji użytkownikom. Będą mogli oni zadecydować, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki. Decyzję mogą podejmować za pomocą udostępnionych na Instagramie filtrów VR. Na profilu marki, udostępniono 2 filtry VR, dzięki którym istnieje możliwość przymierzenia dwóch najnowszych gadżetów Włocławka – bomberki oraz bucket hat, powstałych we współpracy z Włodi4444

Wybrany Włocławkowy dodatek zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości 25 szt. Autorzy najbardziej kreatywnych prac, zostaną nagrodzeni realnymi gadżetami.

Cała akcja jest pomysłem agencji Feeders.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Medicine x Fajans Włocławek. Polskie marki nawiązały współpracę

Moda i sztuka tworzą najbardziej zaskakujące połączenia, czego najlepszym przykładem jest kolekcja Medicine x Fajans Włocławek. Polskie marki nawiązały współpracę, chcąc w nieoczywisty sposób przypomnieć odbiorcom o wieloletniej tradycji wyrobów fajansowych.

PS 2 Prawdziwy kolor ketchupu Heinz. Ciąg dalszy walki z ketchupowymi oszustwami

W ramach kampanii „Ketchup Fraud”, Heinz walczył z oszustwami restauratorów, którzy uzupełniają butelki po ich produkcie innymi sosami. Turecki oddział Wunderman Thompson poszedł o krok dalej i postanowił znaleźć dokładny odcień czerwieni, jaką powinien mieć oryginalny produkt. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się