Włocławki. Usiądziesz z wrażenia! Ketchup Włocławek dla włocławian

Wielkie odliczanie dobiegło końca. Niespodzianką zapowiadaną w kampanii teaserowej Ketchupu Włocławek jest przestrzeń grillowa na bulwarach wiślanych we Włocławku, w której skład wchodzą ławki z wbudowanymi grillami.
O autorze
1 min czytania 2018-06-20

Kampania Ketchupu Włocławek dla włocławian i mieszkańców Kujaw to przykład działań 360, w których marka integruje narzędzia digitalowe, socialowe, ATL, BTL, angażuje influencerów, a wszystko ma CSR-owy charakter.

W ramach eventu otwarcia w sobotę 16 czerwca przygotowano atrakcje dla całych rodzin, konkursy z nagrodami i wspólne grillowanie. Warsztaty kulinarne poprowadził znany bloger i kucharz Piotr Ogiński, a o fotografii kulinarnej, czyli o tym, jak pochwalić się znajomym swoimi potrawami, opowiedziała instagramerka Anna Głowacka z kanału CześćAnna. Atrakcją wieczoru był koncert zespołu Afromental.

Działania w ramach akcji to podziękowanie od marki Włocławek dla jej wiernych konsumentów z rejonu, z którego pochodzi. Projekt jest wspierany kampanią lokalną w radiu i internecie, środkach komunikacji oraz przestrzeni miejskiej.

Za całość koncepcji i realizację odpowiada agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot, za zakup mediów Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się