Fontanny z tequilą zostały rozstawione w newralgicznych i często odwiedzanych punktach w mieście. Jedna z nich ulokowana została w centrum handlowym Hollywood & Highland, inna w ikonicznym lesbijskim barze The Abbey. Choć marka nie podała ostatecznie, ile osób odwiedziło alkoholowe fontanny, to wiemy, że do godziny 14.00 ze wszystkich pięciu punktów skorzystało ponad 300 osób!
Zobacz również
fot. adweek
Fontanny były otwarte dla każdego, kto miał przy sobie dowód tożsamości lub mógł udowodnić, że ma 21 lat lub więcej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Akcja została stworzona we współpracy z agencją CP + B.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysłodawcy dodali, że akcja była przedłużeniem spotu, który miał na celu celebrowanie ważnych momentów, bo nigdy nie wiemy, kiedy będzie „dzień ostateczny”. Spot możecie obejrzeć poniżej:
PS
Jak widać tequila potrafi nie tylko poprawić humor w poniedziałek, ale także zachęcić do odwiedzenia danego kraju!
Komisja z Ameryki Środkowej stworzyła specjalną chmurę, która w odpowiednich okolicznościach skropli się do szklanki. Co ciekawe, nie spadnie niczym ciepły deszczyk, a jako orzeźwiający alkoholowy trunek.