Wodopoje z tequilą stanęły na ulicach L.A. Producent walczył z poniedziałkowym bluesem

Wodopoje z tequilą stanęły na ulicach L.A. Producent walczył z poniedziałkowym bluesem
Fakt, że Światowy Dzień Tequili wypadał w poniedziałek, nie powstrzymał marki Jose Cuervo przed świętowaniem wielkim stylu. Producent trunku postanowił zastąpić wodę do picia w pięciu fontannach w L.A. tequilą, by pomóc przechodniom wyleczyć ich z poniedziałkowego bluesa!
O autorze
1 min czytania 2017-07-26

Fontanny z tequilą zostały rozstawione w newralgicznych i często odwiedzanych punktach w mieście. Jedna z nich ulokowana została w centrum handlowym Hollywood & Highland, inna w ikonicznym lesbijskim barze The Abbey. Choć marka nie podała ostatecznie, ile osób odwiedziło alkoholowe fontanny, to wiemy, że do godziny 14.00 ze wszystkich pięciu punktów skorzystało ponad 300 osób!


fot. adweek

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fontanny były otwarte dla każdego, kto miał przy sobie dowód tożsamości lub mógł udowodnić, że ma 21 lat lub więcej.

Akcja została stworzona we współpracy z agencją CP + B.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomysłodawcy dodali, że akcja była przedłużeniem spotu, który miał na celu celebrowanie ważnych momentów, bo nigdy nie wiemy, kiedy będzie „dzień ostateczny”. Spot możecie obejrzeć poniżej:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jak widać tequila potrafi nie tylko poprawić humor w poniedziałek, ale także zachęcić do odwiedzenia danego kraju!

Komisja z Ameryki Środkowej stworzyła specjalną chmurę, która w odpowiednich okolicznościach skropli się do szklanki. Co ciekawe, nie spadnie niczym ciepły deszczyk, a jako orzeźwiający alkoholowy trunek.