Nagroda RegioStars została ustanowiona w 2008 roku i od tego czasu jest wręczana innowacyjnym projektom wyznaczającym najlepsze praktyki w Europie. Celem konkursu jest docenienie przedsięwzięć, które poprzez swoją oryginalność mogą stać się inspiracją dla innych regionów.
– Obrady jury składały się z kilku etapów. W ramach jednego z nich kandydaci do nagrody mieli okazję zaprezentować swoje projekty przed całą kapitułą konkursu i odpowiedzieć na pytania. Trzeba jednak podkreślić, że o zwycięstwie w każdej kategorii decydowała wartość merytoryczna projektu, a nie efektowność prezentacji – komentuje Chojnacki.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jedna z głównych nagród powędrowała do Internatowej Mapy Projektów Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. W swojej kategorii Polska okazała się lepsza od finalistów z Węgier, Holandii oraz współpracujących ze sobą Łotwy i Estonii.