Będzie odpowiadał za przygotowywanie nowych projektów oraz sprzedaż i marketing inwestycji apartamentowych spółki w Polsce.
Wojciech Konferowicz wnosi do zespołu Sun & Snow osiemnastoletnie doświadczenie, które zdobywał na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem apartamentów w Polsce. Od początku swojej kariery pracował w branży nieruchomości. Doświadczenie budował poprzez sprzedaż apartamentów i rezydencji m. in. w spółkach należących do GTC S.A, GTC Konstancja Sp. z o.o., Park Projects Sp. z o.o., Avestus Real Estate Sp. z o.o., POC Partners Sp. z o.o. W POC Partners był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing luksusowych nadmorskich apartamentów Marina Royale w Darłowie w zachodniopomorskiem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ostatnio koordynował Dział Sprzedaży i Marketingu w OKAM Capital, gdzie zarządzał pięcioma projektami w dwóch miastach, osiągając przy tym najwyższy poziom sprzedaży w historii firmy. Koordynował także pracę agencji public relations oraz działu obsługi posprzedażowej.
W Sun & Snow Wojciech Konferowicz odpowiada za sprzedaż i marketing inwestycji apartamentowych Sun & Snow m. in.: na Mazurach w Karwicy, nad morzem w Darłowie, w Ustroniu Morskim, w górach w Białce Tatrzańskiej.
„Cieszę się, że Wojtek dołączył do naszego zespołu – mówi Marcin Dumania, prezes zarządu spółki Sun & Snow. – „Ma ogromne doświadczenie branżowe, dlatego świetnie rozumie narzędzia sprzedaży i marketingu nieruchomości mieszkaniowych. Jest znany na rynku z tego, że uwielbia wyzwania i osiąga sukcesy tam, gdzie inni się poddają. Jestem przekonany, że świetnie sprawdzi się w roli szefa zarządzającego zespołem sprzedaży i marketingu inwestycji Sun & Snow.”
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wojciech Konferowicz ukończył Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Interesuje się architekturą, projektowaniem i urządzeniem wnętrz, wzornictwem przemysłowym oraz podróżami. Jest miłośnikiem psów oraz kocha gotowanie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing