Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie

Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka we współpracy z Wojciechem Mannem zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami.
O autorze
1 min czytania 2020-04-23

Panująca od tygodni pandemia odczuwalna jest na wielu płaszczyznach życia. Czy utrzymywanie relacji w takich warunkach jest możliwe? Marka Tyskie, zapraszając do współpracy Wojciecha Manna, postanowiła udowodnić, że potrafimy to zrobić. Na Facebooku marki pojawiło się wyzwanie płynące od słynnego radiowca. Zadaniem było przesyłanie filmów przedstawiających jak radzimy sobie w tych niecodziennych warunkach, wzajemnie inspirując się do pozytywnego myślenia i przechodzenia na TY mimo barier.

Przesłane przez konsumentów amatorskie nagrania utworzyły niezwykle motywujący film. Bijące z niego przesłanie dodaje otuchy i wiary, że mimo izolacji nie jesteśmy sami. Kwarantanna, zamykając Polaków w domach, paradoksalnie otworzyła wielu na nowe doświadczenia. Spotkania online stały się pomostem do kontaktu z przyjaciółmi czy rodziną, ale także zawierania nowych znajomości z osobami, z którymi łączą nas wspólne pasje. Niezwykła aktywność konsumentów pokazuje, że idea przechodzenia na TY nie straciła na aktualności. Przeciwnie – nabrała całkiem nowego, wirtualnego wymiaru. 

– Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann… z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie – wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna. Liczymy, że chociaż na chwilę ludzie dzięki temu obrazkowi poczują się „razem” – jest to forma podniesienia na duchu ze strony marki Tyskie. Bo pomimo barier wciąż możemy przechodzić na TY – podsumowuje Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Za działania digitalowe i komunikację koncepcji odpowiada agencja Gong, za reżyserię Andiamo, a za produkcję – Shoot Me. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest firma Zenith, zaś za działania PR – Tailor Made PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj