Ciche odejścia, great resignation, wypalenie zawodowe, rekordowy poziom stresu i brak czasu dla najbliższych oraz na zainteresowania – w ostatnich miesiącach badacze rynku pracy w Polsce i na świecie częściej biją na alarm, niż zarażają optymizmem. Ale uwaga, bo z pomocą przybywają OLX i niezastąpiony Wojciech Mann.
„Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień” – podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i szanowanych polskich dziennikarzy zarazem. Wojciech Mann od września w reklamach OLX jest… sobą. I z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów.
Zobacz również
Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów – mówi Łukasz Borowicz, brand & PR manager, OLX Praca.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała agencja DDB Warszawa, za produkcją stała firma Lucky Luciano Pictures.
Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować – wyjaśnia autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, deputy creative director DDB Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spoty z udziałem Wojciecha Manna były emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.