Wojciech Paczyński wcześniej związany był ze spółkami z branży przemysłowej, usługowej, logistycznej, a także technologicznej. Pełnił funkcje związane z budowaniem oraz realizacją strategii komunikacji i marketingu dla produktów i usług oferowanych na rynku polskim oraz globalnym. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z rebrandingiem Spółek, a także wdrażaniem działań uwzględniających potrzeby biznesowe organizacji. Był odpowiedzialny za komunikację w zakresie procesów transformacji cyfrowej firm.
Posiada ekspercką wiedzę oraz świadomość narzędzi komunikacji z klientami – zarówno w kanale B2C, jak i B2B. Kompetencje te łączy ze znajomością branży medialnej. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz. Jest autorem kilkudziesięciu reportaży i filmów dokumentalnych. Współpracował z ogólnopolskimi redakcjami programów reporterskich Telewizji Polskiej S.A.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Wojciech Paczyński ukończył studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ze specjalizacją zarządzania komunikacją w biznesie, na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest też absolwentem studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (MBA).
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta