Wojciech Pijanowski reklamuje rebranding Tablica.pl

Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl zmienia nazwę na OLX.pl. Rebranding obejmuje wprowadzenie nowej nazwy i logotypu, bez zmian pozostaje wygląd serwisów i mechanizm działania. Serwis OLX.pl będzie nadal darmowy i lokalny.
O autorze
1 min czytania 2014-04-14

Nazwę OLX przejmują również inne należące do grupy Naspers serwisy ogłoszeniowe w Rumunii, Bułgarii, Kazachstanie, na Białorusi i na Węgrzech.

– Zmiana nazwy serwisu to jedyna zmiana z perspektywy użytkowników. Nadal będą mogli korzystać z tej samej dobrze znanej i lubianej platformy, która przez ostatnie lata była ulepszana pod kątem ich potrzeb. Stając się częścią globalnej rodziny OLX będziemy mogli wymieniać się wiedzą z praktykami z całego świata, co z pewnością przełoży się na dalszy rozwój naszego serwisu i przyniesie więcej korzyści użytkownikom – mówi Marcin Urbańczyk, dyrektor zarządzający serwisu OLX.pl, który od początku kierował też serwisem Tablica.pl.

Zmiana nazwy stała się też okazją do zaprezentowania nowej wersji mobilnej serwisu, która teraz zarówno w formie aplikacji, jak i strony lekkiej zapewnia jeszcze większą wygodę użytkowania. Zmiany podyktowane są coraz większym zainteresowaniem mobilnymi wersjami serwisu – korzysta z nich już co trzeci użytkownik.

Połączenie serwisów OLX z Grupą Naspers wspiera strategię zwiększania zasięgu marki OLX i umacniania jej pozycji na świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Rebranding w krajach Europy Środkowo Wschodniej i nowa globalna struktura OLX przyniesie korzyści wszystkim zainteresowanym stronom – od użytkowników, poprzez firmy, z którymi współpracujemy aż po pracowników – mówi Alec Oxenford, założyciel OLX. – Dzięki połączeniu z serwisami należącymi do Grupy Naspers, budujemy największą sieć nabywców i sprzedawców na całym świecie, którym dostarczamy najlepsze rozwiązania na rynku, zachowując przy tym silny lokalny charakter każdego z serwisów.

Nazwa OLX pochodzi od określenia „online exchange” i w pełni oddaje istotę funkcjonowania nowoczesnych internetowych serwisów ogłoszeniowych. Ponadto, jest rozpoznawalna w komunikacji globalnej. Proces rebrandingu będzie następował stopniowo, dlatego obok nowej nazwy pojawi się logo Tablica.pl, tak aby wszyscy użytkownicy mogli się do tej zmiany przyzwyczaić.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Proces zmiany nazwy na OLX wsparty jest w każdym kraju przygotowaną lokalnie kampanią reklamową uwzględniającą preferencje i uwarunkowania danego rynku. W Polsce reklama nawiązuje do bardzo znanego telewizyjnego teleturnieju „Koło fortuny”, w roli głównej występuje Wojciech Pijanowski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się