Chojnacki opowie o coraz częściej stosowanym podejściu zwinnego, iteracyjnego testowania opracowywanych koncepcji, projektów czy treści. Zaprezentuje też służące do tego celu narzędzie Respoteam, które umożliwia zbieranie feedbacku od końcowych klientów w przeciągu kilku godzin od wymyślenia pomysłu.
Tegoroczna edycja UX Masterclass organizowana jest pod hasłem: „UX beyond the screen”. Na scenach wystąpią przedstawiciele z 8 krajów, którzy zaprezentują najnowsze przykłady m.in. z dziedziny interfejsów głosowych, design thinking w dużych organizacjach, oraz projektowania user experience w sztucznej inteligencji.
Zobacz również
Symetria jest członkiem UXalliance od 2009 roku.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]