Wojtek Kardyś i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie – „W 60 minut o marketingu”

W poniedziałek zadebiutował pierwszy odcinek wideo-podcastu Wojtka Kardysia i Bartłomieja Foszera „W 60 minut o marketingu". W programie, prowadzący zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców, managerów, przedsiębiorców by rozmawiać o marketingu, pieniądzach i biznesie.
O autorze
1 min czytania 2019-10-31

Kolejne odcinki programu „. W 60 minut o marketingu” będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, iTunes, czy Google Podcasts.

W pierwszym odcinku Wojtek Kardyś oraz Bartlomiej Foszer rozmawiają o marketingu influencerskim, MCNach, przyszłości YouTube’a i umowach barterowych z youtuberami: Piotrkiem Jurkowskim (kanał na YT: Gdzie Bądź) oraz iluzjonistą Y (kanał na YT: Magic of Y).

– Chcemy by to była przestrzeń dla wszystkich – zarówno tych, co zaczynają z marketingiem i biznesem, jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Dlatego też chcemy, by zawsze były cztery osoby, cztery punkty widzenia i cztery różne spostrzeżenia na dany temat – komentuje Wojtek Kardyś.

– Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby nasze rozmowy pomagały być wszystkim na bieżąco – dodaje Kardyś.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing