Wojtek w swojej pracy ceni możliwość łączenia doświadczenia agencyjnego, komunikacyjnego z doświadczeniem typowo strategicznym, zakorzenionym w marketingu i skupionym na biznesie. To właśnie możliwość połączenia tych dwóch perspektyw skłoniła Walczaka do przejścia do Przestrzeni.
– Wierzę, że to jest miejsce, które najpierw chce dobrze zrozumieć strategicznie, czego potrzebuje i dokąd ma zmierzać marka, a dopiero potem zaopiekować się tematem kreatywnie (co nie jest wcale praktyką na rynku). Wierzę, że zderzanie perspektyw, kompetencji i talentów daje najlepsze rozwiązania. Przestrzeń ma za sobą kilka bardzo kompleksowych i całościowych projektów, ale wierzę, że te najlepsze dopiero przed nią – mówi Wojtek Walczak.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Walczak w Przestrzeni odpowiadać będzie nie tylko za prowadzenie działu strategii, ale także rozwój strategicznej oferty agencji.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]