Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Ta polifonia narracji pozwoli na zaprezentowanie Wólczanki z zupełnie nowej perspektywy, widzianą oczami osób, do których marka na co dzień kieruje swoje komunikaty.
Dobór twarzy kampanii stanowi kontynuację dotychczasowych działań marketingowych, których celem jest umacnianie wizerunku Wólczanki, jaki marki uniwersalnej, przeznaczonej dla bardzo szerokiej grupy docelowej, której nie definiuje wyłącznie wiek czy miejsce zamieszkania. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:
Zobacz również
Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.
Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.
Wólczanka to My.
Wólczanka to Ty.
Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl. Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell