2 października pracownicy Kaufland Polska we Wrocławiu, razem ze swoimi rodzinami i bliskimi, wzięli udział w Akcji Sprzątania Świata, organizowanej od 28 lat przez Fundację Nasza Ziemia w ramach Clean Up the World, która w tym roku odbyła się pod hasłem „Myślę, więc nie śmiecę”. W sobotnie przedpołudnie wolontariusze zebrali ponad 470 kilogramów śmieci, z czego połowa (247 kilogramów) to odpady szklane.
Zobacz również
Troska o środowisko
Brzegi Odry we Wrocławiu to tereny rekreacyjne, które pozwalają mieszkańcom zrelaksować się i odpocząć od zgiełku miasta, mimo tego, że znajdują się w pobliżu jego centrum. Niestety bardzo często można spotkać tam pozostawione opakowania czy inne odpady, które zaśmiecają okolicę. Wolontariusze Kaufland Polska postanowili uprzątnąć właśnie to miejsce, w którym wrocławianie tak często spędzają czas wolny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Od wielu lat zachęcamy, a także wspieramy naszych pracowników i klientów w inicjatywach mających na celu ochronę środowiska. Jednym z pięciu filarów naszej strategii Reset Plastic jest między innymi zwiększanie świadomości społecznej – tym bardziej się cieszymy, że w akcję zaangażowały się całe rodziny. W myśl zasady „Zróbmy to razem” już drugi raz wzięliśmy udział w akcji zorganizowanej przez Fundację Nasza Ziemia. W obu akcjach, jako wolontariusze Kaufland Polska, uprzątnęliśmy już prawie 900 kilogramów odpadów – mówi Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Kaufland Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kaufland swoimi działaniami zachęca pracowników i klientów do dbania o środowisko każdego dnia. Sieć nieustannie podejmuje kolejne działania na rzecz ograniczenia wykorzystywanych tworzyw sztucznych w ramach międzynarodowej strategii Grupy Schwarz REset Plastic, m.in. poprzez minimalizację wykorzystania plastiku w opakowaniach produktów marek własnych, używanie recyklatu czy usprawnianiu procesu samego recyklingu.