Zmagania będzie można śledzić na żywo, a do wygrania są vouchery o wartości 200 zł. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).
O godzinie 18:00 rozpocznie się nietypowy pojedynek w ramach zgrywalizowanej aktywacji organizowanej przez Wolt, aplikację do zamawiania jedzenia online. Przez 24 godziny fani dwóch twórców gamingowych – Pawła “Saja” Pawelczaka” i Jakuba “Kubona” Turewicza – będą mogli dokonywać zamówień ze zniżką w wysokości 10 zł, zabierając punkty.
Zobacz również
Jedno zamówienie to jeden punkt dla wybranej drużyny w ramach akcji Nafeedowani przez Wolt. Uniwersalne kody zniżkowe do jednorazowego użytku zostaną podane o godzinie 18:00 na stronie wybierzwolt.pl, a także podczas transmisji “Saja” oraz “Kubona” na platformie Twitch.
Wyniki zmagań będzie można śledzić na żywo na stronie internetowej akcji. Wygra ta społeczność, która przez dobę zdobędzie więcej punktów. Spośród wszystkich uczestników zabawy zostanie wybranych pięciu zwycięzców, którzy najbardziej kreatywnie odpowiedzą na pytanie konkursowe. Otrzymają oni vouchery o wartości 200 zł do wykorzystania na dowolne zamówienie w aplikacji Wolt. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing