Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Work Smart Not Hard” – startuje kampania marki Huawei skierowana do biznesu

Huawei rusza z kampanią biznesowej linii produktów Mate pod hasłem „Work Smart Not Hard”. Towarzyszy jej premiera MateBooka, przełomowego urządzenia 2w1, które wprowadza biznes na zupełnie nowy poziom.
O autorze
3 min czytania 2016-09-14

Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, eksperci zaproszeni do udziału w kampanii, będą dzielić się swoimi doświadczeniami, jak nie pracować ciężko, ale…mądrze.

„Work Smart Not Hard” to zintegrowana kampania, która zakłada komunikację produktów w niestandardowy sposób, z wykorzystaniem wysokiej jakości merytorycznego contentu oraz współpracy z ekspertami, których sukcesy zawodowe mają inspirować innych. Huawei promuje nowy styl w biznesie – przedstawiając produkty oraz ich cechy przez pryzmat efektywnej pracy. The new style of business, to hasło globalnej kampanii parasolowej Huawei, ale w Polsce będzie reprezentowany przez polskie środowisko biznesowe pod nazwą „Work smart not hard”. Do udziału w niej Huawei zaprosiło Jarosława Kuźniara i Michała Sadowskiego, którzy będą przygotowywać materiały szkoleniowe. Pomogą one polskim biznesmenom pracować zgodnie z zasadą „Work Smart Not Hard”. Eksperci kampanii będą również testować nowoczesny sprzęt z linii biznesowej Huawei we własnej pracy: MateBooka i smartfona Mate 8  

Oprócz znakomitej biznesowej linii Huawei, której flagowym produktem jest MateBook, chcieliśmy dać przedstawicielom biznesu coś więcej, tak aby inspirować ich do pracy w nowoczesnym stylu. Z badań, które przeprowadziliśmy wspólnie z SW Research wynika,  że ludzie biznesu pracują bardzo dużo, a my w kampanii „Work Smart Not Hard” chcemy pokazać jak pracować efektywnie i mądrze”. – mówi o idei kampanii Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Polska. 

W badaniu SW Research dla Huawei na temat nowoczesnego biznesu, wzięło udział ponad 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz niezależnych specjalistów. Wyniki wskazują, że pracujemy bardzo dużo. Jedynie co dziesiąty badany (10%) nie pracuje zarobkowo w weekendy (wśród właścicieli firm tylko 3%). Niemal połowa (45,6%) pracuje więcej niż 8 godzin dziennie w dni powszednie, średnio niemal 9 godzin dziennie. Co piąty pracownik wyższego szczebla lub specjalista (22,4%) pracuje powyżej 8 godzin również w weekendy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmienia się również sposób pracy, a coraz więcej Polaków pracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu, prawie połowa – 48,8 proc. łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną.  Co piąty badany – 19,2 proc. – pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32 proc.

„Czasem inne podejście do pracy, może dać nam takie same lub lepsze efekty. Niestety jesteśmy tak zapracowani, że ciężko nam to zauważyć. Nowe produkty Huawei z linii Mate uosabiają nowoczesne, mobilne myślenie o biznesie, dlatego wraz z nimi chcemy zwrócić na to uwagę. Stąd hasło „Work Smart not Hard”.  mówi Kuba Kaliciński, CEO i Dyrektor Kreatywny Kalicinscy.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania jest skierowana do segmentu biznesowego, dlatego jej bohaterami zostali przedstawiciele nowoczesnego biznesu w Polsce. W tym celu zostali do niej zaproszeni Jarosław Kuźniar, dziennikarz oraz założyciel prężnie rozwijającego się startup’u http://www.goforworld.com oraz Michał Sadowski, założyciel Brand24, z którymi zostaną przygotowane merytoryczne materiały promujące ideę „Work Smart Not Hard”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Przy dzisiejszym tempie życia zawodowego i prywatnego pracować mądrze to sztuka. Spotkanie za spotkaniem, wyzwanie za wyzwaniem, decyzja za decyzją i konsekwencja za konsekwencją. Tego się nie da robić w jednym miejscu, w zamkniętej przestrzeni, bez pasji i czasu na choćby rower z córką. „Work smart not hard” to dla mnie mądre korzystanie z technologii, która zastępuję niepotrzebne spotkania. To też wykorzystywanie doświadczenia z innych niż biznesowe dziedzin życia, a także życie w podróży, otwieranie oczu, opowiadanie świata w sposób LIVE dzięki technologii, która pozwala dziś na to jak nigdy wcześniej” – mówił Jarosław Kuźniar.

Dla Michała Sadowskiego, założyciela firmy Brand24 „Work smart not hard” to: optymalne zagospodarowanie czasu, który normalnie marnujemy. Przy użyciu technologii mobilnych nie tracę ani minuty i jestem w stanie zarządzać kilkudziesięcio-osobową firmą stojąc w korkach, czy w kolejce na poczcie. 

Na specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl, oprócz informacji o produktach Huawei z linii Mate: Mate8 i MateBook, będzie można znaleźć materiały ekspertów, live streamy i porady, które mają pomóc w prowadzeniu biznesu w nowym stylu. 

Dodatkowo kampania do promocji treści będzie wykorzystywała kanały własne marki oraz  ekspertów kampanii. Działania obejmują też kontekstową komunikację we współpracy z wydawnictwami biznesowymi, działania PR’owe oraz wsparcie reklamowe, głównie online.

Ciekawym aspektem kampanii są live streamy, które będą prowadzili eksperci. Po oficjalnym luanchu MateBooka, kolejną odsłoną będzie pierwszy z live streaming’ów z udziałem Jarosława Kuźniara. Będzie można obejrzeć go na kanale facebook’owym Jarosław Kuźniar LIVE już 12 września.

Za pomysł kreatywny, strategię i egzekucję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com. Produkcją contentu video zajmie się Fog Content Agency, należąca do Grupy Kalicinscy.com. Wsparcie PR zapewnia Ogilvyvy Public Relations Poland, a za wybór i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.