#NMInsights: „Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra”. Autentika wypuszcza trendbook na temat pracy (w) przyszłości

#NMInsights: „Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra”. Autentika wypuszcza trendbook na temat pracy (w) przyszłości
„Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra" to trendbook wydany przez Autentikę. W publikacji przeczytamy m.in. wywiady z 10 ekspertami wypowiadającymi się na temat narzędzi stosowanych do pracy (w) przyszłości.
O autorze
1 min czytania 2024-04-19
  • Jakie są kluczowe cechy skutecznych narzędzi do pracy?
  • Jak technologia AI zmienia oblicze aplikacji biznesowych?
  • Co zyskujemy dzięki intuicyjnemu UX w narzędziach do pracy?

Między innymi na te pytania odpowiada najnowszy trendbook wydany właśnie przez firmę Autentika. „Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra” to kompleksowa baza wiedzy na temat tego, jak będzie wyglądała praca działu HR, UX designerów i innych osób działających w obszarze marketingu w (niedalekiej) przyszłości.

Pełne przykładów wywiady z ekspertami

Publikacja „Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra” stworzona przez Autentikę to nie tylko dziesięć ciekawych rozmów, ale również praktyczne wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób najlepiej optymalizować codzienną pracę. Jak przez ostatnią dekadę zmieniły się systemy wsparcia HR? Dlaczego feedback użytkowników jest tak ważny dla rozwoju każdego narzędzia i co jest korzystniejsze: korzystne – budowanie aplikacji in house czy kupowanie gotowego produktu z rynku?

M.in. o tym w publikacji „Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra” opowiadają eksperci, tacy jak: Agnieszka Porębska, CEO Talent Alpha, Aneta Kulma, CFO CFO ETC-PZL Aerospace Industries sp. z. o.o, Jadwiga Wojtas, Dyrektor Produkcji i Rozwoju w firmie Soneta, producenta systemu ERP enova365, Paweł Sołtysik, Dyrektor Handlowy EQ System, Maciej Stopierzyński, CEO WorkTrips, Daniel Niewiński, head of project management w Orbitvu.

Trendbook jest dostępny bezpłatnie i bez bramki e-mail: worktoolsoftomorrow.com

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj