Wrocław, jedno z najbardziej urokliwych miast w Polsce, właśnie rozpoczyna innowacyjną kampanię promocyjną, która ma na celu zachęcić turystów do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska, a jednocześnie ożywić ducha przygody.
Kampania, zatytułowana „Wrocław Miasto Przygody”, oparta jest na kreacji filmowej nawiązującej do klasycznych filmów przygodowych. Na potrzeby kampanii został stworzony spot w klimacie zwiastuna filmowego (w dwóch wersjach 40 sekund oraz reżyserska prawie 3 minuty) w którym udział wzięły gwiazdy polskiego kina takie jak Daniel Olbrychski, Marianna Zydek czy Piotr Nerlewski.
Zobacz również
Za kreację i produkcję odpowiadało studio Grupa MagicLine, a autorem scenariusza i reżyserem spotów jest Michał Zieliński. Kampania obejmuje outdoor oraz emisje w 170 kinach, a za zakup mediów odpowiedzialna jest Euvic Media.
PS Włosi zrobili film promocyjny, w którym wykorzystano zdjęcia ze… Słowenii
W mediach społecznościowych pojawił się film promocyjny, który powstał z inicjatywy włoskiego Ministerstwa Turystyki. Kontrowersyjny pomysł i realizacja spotkały się ze skrajnymi opiniami, ale przede wszystkim odbiorcy zauważyli, że część scen została nakręcona w innym kraju.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS 2 Kraków wprowadza zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych
Turystyczna stolica Polski wprowadza zakaz sprzedaży alkoholu nocą na stacjach benzynowych i w sklepach detalicznych. Nowe prawo ma obowiązywać od 1 lipca, od północy do godz. 5.30 rano.
Słuchaj podcastu NowyMarketing