Wrocław nakręcił film promocyjny w stylu serii o Indiana Jones

Kampania zatytułowana „Wrocław Miasto Przygody" oparta jest na kreacji filmowej nawiązującej do klasycznych filmów czy gier przygodowych, jak „Kod da Vinci", „Indiana Jones" czy „Tomb Raider". Film w interesujący sposób zachęca do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska.
O autorze
1 min czytania 2023-05-23

Wrocław, jedno z najbardziej urokliwych miast w Polsce, właśnie rozpoczyna innowacyjną kampanię promocyjną, która ma na celu zachęcić turystów do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska, a jednocześnie ożywić ducha przygody.

Kampania, zatytułowana „Wrocław Miasto Przygody”, oparta jest na kreacji filmowej nawiązującej do klasycznych filmów przygodowych. Na potrzeby kampanii został stworzony spot w klimacie zwiastuna filmowego (w dwóch wersjach 40 sekund oraz reżyserska prawie 3 minuty) w którym udział wzięły gwiazdy polskiego kina takie jak Daniel Olbrychski, Marianna Zydek czy Piotr Nerlewski.

Za kreację i produkcję odpowiadało studio Grupa MagicLine, a autorem scenariusza i reżyserem spotów jest Michał ZielińskiKampania obejmuje outdoor oraz emisje w 170 kinach,  a za zakup mediów odpowiedzialna jest Euvic Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Włosi zrobili film promocyjny, w którym wykorzystano zdjęcia ze… Słowenii

W mediach społecznościowych pojawił się film promocyjny, który powstał z inicjatywy włoskiego Ministerstwa Turystyki. Kontrowersyjny pomysł i realizacja spotkały się ze skrajnymi opiniami, ale przede wszystkim odbiorcy zauważyli, że część scen została nakręcona w innym kraju.

PS 2 Kraków wprowadza zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych

Turystyczna stolica Polski wprowadza zakaz sprzedaży alkoholu nocą na stacjach benzynowych i w sklepach detalicznych. Nowe prawo ma obowiązywać od 1 lipca, od północy do godz. 5.30 rano.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się