Jak organizować skuteczne projekty eventowe? W jaki sposób dobierać nowoczesne technologie, aby realizowały założone cele? Jak łączyć umiejętną sprzedaż i działania finansowe, aby odnieść eventowy sukces? To tylko niektóre z pytań, na jakie poznamy odpowiedź podczas konferencji eksperckiej organizowanej w stolicy Dolnego Śląska.
Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od eventów, public relations, zarządzania zasobami ludzkimi i instytucji kultury będzie można usłyszeć nie tylko ekspertów z dziedziny marketingu, którzy będą doradzać na temat skutecznego budowania działań komunikacyjnych związanych z przygotowywaniem konferencji, spotkań, koncertów czy ambientów. W Kinie Nowe Horyzonty, wrocławskim art house’ie, zostaną zaprezentowane także najnowsze eventowe rozwiązania technologiczne. Będzie można także zapoznać się z trendami w zakresie organizacji samych projektów czy powiązania ich z innymi działaniami firmy, np. sprzedażą, finansami czy działaniami HR-owymi.
Zobacz również
– Zależy nam na praktycznych prezentacjach i unikatowych case studies – wyjaśnia Piotr Grzebień, event marketing director w Mind Progress Group, agencji 360 stopni organizującej konferencję. – Naszych ekspertów, których usłyszymy w trakcie prezentacji dobieramy tak, aby mogli swoją wiedzą i doświadczeniem nie tylko zainteresować uczestników konferencji, ale także wzbogacić ich dotychczasową wiedzę czy warsztat praktyczny. Marketing Progress: skuteczny event management ma stać się także okazją do dyskusji na temat polskiego event marketingu. Na konferencji we współpracy z partnerami zaprezentujemy także specjalny raport na temat naszej branży, którego szczegóły uczestnicy konferencji poznają jeszcze przed oficjalną premierą.
O czym m.in. będzie można usłyszeć podczas konferencji Marketing Progress: skuteczny event management:
- efektywne narzędzia komunikacji projektów eventowych: strategia a komunikacja eventowa, współpraca z blogerami, wykorzystanie social media, on-line wideomarketing
- technologie eventowe: mobile marketing, rozwiązania audiowizualne, systemy reagujące na ruch, kinetyczne, dotykowe
- eventy „od kuchni”: team-building, powiązanie eventów z działaniami sprzedażowymi, alternatywne metody finansowania tego rodzaju projektów, prawne problemy związane z realizacja eventów, ewaluacja projektów eventowych.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu ciekawymi rozwiązaniami i eventowymi inspiracjami podzielą się, m.in. strateg Maciej Tesławski, Michał Sadowski z Brand 24, Tomasz Kudła i Bartosz Idzikowski ze Studium Przypadku, Zbigniew Wantuła z Aduma S.A., Maciej Kropiński z Trias S.A. i Karol Król, wiceprezes Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu. Szczegółowy program konferencji zostanie opublikowany w II połowie września.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing