„Wrong Beds”: IKEA w humorystycznej kampanii pokazuje, że zmęczeni śpią wszędzie, a mogliby… na łóżku

„Wrong Beds”: IKEA w humorystycznej kampanii pokazuje, że zmęczeni śpią wszędzie, a mogliby… na łóżku
IKEA Greece wystartowała z kampanią „Wrong Beds”, w której zachęca do zakupu wygodnych łóżek i materacy, zwracając uwagę na to, że prawdziwie zmęczone osoby są w stanie zasnąć na jakimkolwiek meblu.
O autorze
1 min czytania 2025-04-09

Kampania „Wrong Beds” jest skierowana przede wszystkim do tych, którzy – dosłownie – padają ze zmęczenia. Centralnym motywem kampanii jest przewrotne pytanie: czy naprawdę warto spać gdziekolwiek indziej, skoro łóżko IKEA może dać prawdziwy odpoczynek? Z humorem i empatią IKEA Greece w ten humorystyczny sposób chce trafić w sendo problemu, jakim jest chroniczne niewyspanie i niedobór snu.

W ramach kampanii powstały plakaty pokazujące codzienne sytuacje, w których przemęczeni ludzie próbują zdrzemnąć się na meblach do tego nieprzeznaczonych – na przykład na biurku. Przekaz? Jeśli już posiadasz meble IKEA do swojego biura czy salonu, czas przenieść ten komfort również do sypialni.

Za kampanię odpowiada agencja The Newtons Laboratory.

PS „Hidden Tags”: IKEA udowadnia trwałość swoich mebli i zachęca do znalezienia najstarszego z nich

PS2 IKEA Portugal uruchomiła kanał wsparcia dla ofiar przemocy domowej w ramach infolinii dla klientów