Wróż z sera… z KFC

KFC znów sięga po kreatywne i niestandardowe działania na Snapchacie, aby skutecznie dotrzeć do nastolatków. Po sukcesie pierwszego w Polsce teleturnieju w tym kanale, marka wprowadza na Snapchata kolejny format, który do tej pory kojarzył się raczej z „tradycyjną” telewizją.
O autorze
1 min czytania 2016-02-11

Agencja McCann & MRM przygotowała dla KFC – emitowany na Snapchacie – cykliczny program „Sery Losu”, który jest parodią telewizyjnych wróżbitów. – Nastolatkowie oglądają coraz mniej telewizji, ale doskonale znają jej formaty i umieją śmiać się z nich w Internecie. Świadczą o tym chociażby memy ze słynnym Wróżbitą Maciejem, mówi Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny McCann & MRM. – Dlatego też, aby opowiedzieć o najnowszej linii produktów KFC z rozgrzewającymi serami, sięgnęliśmy po ideę tyromancji, czyli wróżenia z serów.

Użytkownicy Snapchata mogą wysyłać do profilu kfcpolska snapy z zapytaniem o wróżbę. W trakcie cotygodniowego programu na żywo na wybrane prośby odpowiada prowadzący „wróżbita”, czyli vloger Marcin Malczyński, członek Akademii Video – projektu mentoringowego Grupy ONET-RASP. Uczestników zabawy za najlepsze pytania marka nagradza biletami do kina.

– Działania marki cieszą się bardzo dużym powodzeniem, mówi Karolina Kobiela, Senior New Media Manager w firmie AmRest. – Dotychczasowe dwa odcinki obejrzało po niemal 4 tys. użytkowników, a snapy z prośbami o wróżbę przychodzą non stop. Do tej pory dostaliśmy ich ponad 600, czyli ponad 300 snapów na jeden odcinek, dodaje Karolina Kobiela.

Akcja wsparta jest promocją na Facebooku oraz Instagramie, gdzie użytkownicy mogą m.in. poznać techniki wróżenia z serów oraz kreatywne adaptacje tarota (Karty Serota). Dodatkowe wsparcie zapewnia też współpraca z influencerami (m.in. kanał „5 sposobów na…” na YouTube).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Sery Losu” można oglądać w każdy czwartek na kanale kfcpolska na Snapchacie. Do tej pory ukazały się dwa odcinki. Kolejne dwa zostaną wyemitowane 11 i 18 lutego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się