TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wrzuć wyższy bieg z EY DRIVE” – nowa kampania marketingowa EY Polska

Działania w ramach kampanii DRIVE skupiają się na usługach doradczych oferowanych przez firmę w zakresie biznesu, technologii oraz cyberbezpieczeństwa. W mediach zewnętrznych oraz własnych EY podejmuje kluczowe wątki związane z wyzwaniami cyfrowej transformacji przedsiębiorstw.
O autorze
1 min czytania 2022-01-18
Pandemia zmieniła sposób funkcjonowania oraz komunikacji z biznesowym otoczeniem niemal wszystkich organizacji, również w branży doradczej. Z tą różnicą, że firmy takie jak EY muszą być zawsze o krok przed, gdyż to właśnie do nich inne podmioty zwracają się o konsultacje. Z tego powodu postanowiliśmy podkreślić nasze trzy obszary doradcze, które pozwalają budować rynkową przewagę. Hasło – DRIVE – odnosi się nie tylko do dynamizmu zmian, ale również konieczności bycia kierowcą, a nie pasażerem, w procesie biznesowej transformacji – mówi Rafał Broniarek, head of marketing communications w EY Polska. 

Realizowana przez EY Polska kampania DRIVE skupia się na usługach doradczych z zakresu biznesu (Business 5.0), technologii (digITal first) oraz cyberbezpieczeństwa (Cybersecurity). „Wrzuć wyższy bieg z EY DRIVE” – to hasło przewodnie EY Consulting na 2022 rok. Podejmowane w ramach kampanii aktywności podkreślają rolę jaką doradcy biznesowi i technologiczni odgrywają w osiąganiu przez organizację lepszych wyników, działaniu w niekorzystnych warunkach lub minimalizowaniu ryzyka. W opinii firmy wspomniane obszary w strategiczny sposób umożliwiają odblokowanie potencjału w wyścigu z konkurencją poprzez synergię kompetencji biznesowych, operacyjnych oraz technologicznych.

Kampania ruszy 18 stycznia 2022 r. i obejmie kanały zewnętrzne (prasa i digital) oraz media własne, w tym m.in. formaty video, webcasty, badania i raporty, artykuły eksperckie publikowane na stronie ey.com/pl_pl. Wykorzystana zostanie zarówno forma krótkich nagrań jak i rozbudowanych dyskusji z udziałem konsultantów EY oraz ekspertów zewnętrznych. Koncept kreatywny, strategia i stworzenie kreacji zostało przygotowane przez zespół Brand, Marketing & Communications EY Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj