Po raz pierwszy w naszej komunikacji tak szeroko wykorzystujemy wizerunek celebryty – ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest David Gaboriaud (znany szef kuchni i autor programów kulinarnych).
David Gaboriaud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.
Zobacz również
Będzie także spotykał się ze znanymi blogerami i przygotowywał z nimi pyszne kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca i zagwarantuje dotarcie do 17 mln konsumentów.
W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące zapraszamy do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników naszych nowych serków.
Startujemy 13 maja w Poznaniu (Galeria Handlowa Avenida, dawne City Center, obok Dworca Głównego).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Harmonogram akcji w galeriach handlowych poniżej oraz na naszej stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji o kampanii znajduje się na specjalnie do tego przygotowanej zakładce na stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony!