W ramach współpracy agencja przygotuje identyfikację wizualną dla brandu i projekt strony internetowej.
Agencja opracuje także: prezentację sprzedażową na iPada, projekty bloga eksperckiego, fan page’a i kanału na YouTube, oprogramowanie i projekt interaktywnych materiałów POS.
Zobacz również
Działania reklamowe będą prowadzone na rynkach: polskim, angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim.
Za realizację filmów prezentujących techniki sprzedaży bazujące na metodach Cialdiniego, odpowiada dom produkcyjny f25. Gotowe materiały łączą zdjęcia filmowe i efekty postprodukcyjne. Reżyserem został wybrany Tomasz Matuszczak. Cały projekt został zrealizowany w ciągu zaledwie dwóch dni zdjęciowych.
Materiały making of kampanii:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing