Współpraca Dakea z 180heartbeats+JUNGv.MATT

Agencja 180heartbeats+Jung von Matt wprowadza na rynek markę Dakea, producenta okien dachowych na rynek.
O autorze
0 min czytania 2012-06-27

W ramach współpracy agencja przygotuje identyfikację wizualną dla brandu i projekt strony internetowej. 

Agencja opracuje także: prezentację sprzedażową na iPada, projekty bloga eksperckiego, fan page’a i kanału na YouTube, oprogramowanie i projekt interaktywnych materiałów POS.

Działania reklamowe będą prowadzone na rynkach: polskim, angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim. 

Za realizację filmów prezentujących techniki sprzedaży bazujące na metodach Cialdiniego, odpowiada dom produkcyjny f25. Gotowe materiały łączą zdjęcia filmowe i efekty postprodukcyjne. Reżyserem został wybrany Tomasz Matuszczak. Cały projekt został zrealizowany w ciągu zaledwie dwóch dni zdjęciowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Materiały making of kampanii: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing