Marka Garnier nieustannie dba o dobro natury. Dlatego też stawia sobie ambitne cele związane z ochroną środowiska, które realizuje poprzez zielone zobowiązania w ramach strategii „Green Beauty”. Do 2025 roku wszystkie fabryki Garnier będą miały neutralny wpływ na otoczenie pod kątem emisji CO2, dzięki przejściu na energie odnawialne. Marka zachęca swoich klientów do podobnych zmian, dlatego wspólnie z siecią sklepów Auchan zorganizowała wyjątkowy konkurs, który promuje oszczędzanie energii elektrycznej oraz korzystanie z odnawialnych źródeł energii.
Razem w trosce o środowisko
Konkurs organizowany przez Garnier we współpracy z Auchan ma na celu zwiększenie proekologicznych zachowań wśród konsumentów oraz zmianę nawyków na te bardziej przyjazne środowisku. Dlatego też zadaniem uczestników konkursu jest opisanie kreatywnych pomysłów na codzienne oszczędzanie energii w domu. Zwycięzcy wyłonieni zostaną na podstawie najciekawszych inicjatyw proekologicznych przesłanych w zgłoszeniu.
Zobacz również
Nagrody dla planety
W konkursie przewidziane są nagrody indywidualne dla poszczególnych laureatów w postaci 100 zestawów kosmetyków Garnier, ale to nie wszystko! Garnier i Auchan ufundują również ławki solarne i postawią je w trzech miejscowościach. To uczestnicy konkursu będą mogli zagłosować na miejsca, w których zlokalizowane zostaną ławki. Trzy miasta z największą liczbą głosów otrzymają te wyjątkowe nagrody.
Siedziska solarne będą wyposażone w panel fotowoltaiczny, akumulator oraz ładowarki USB, dzięki czemu będzie można na nich naładować telefon komórkowy korzystając z energii słonecznej. Z nagród w postaci ekologicznych ławek solarnych będą mogli skorzystać nie tylko uczestnicy konkursu, ale również każdy z nas!
Konkurs trwa w dniach 16.09–03.10.2021 r. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest zakup dowolnego produktu Garnier w sieci sklepów Auchan (online lub stacjonarnie) i zachowanie paragonu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing