„Trolle” to nowa wielka produkcja wytwórni DreamWorks, o której jest głośno już na całym świeci. Kolorowe i wesołe stworki bez wątpienia staną się małymi idolami dzieci, które będą im towarzyszyć.
Marka Gatta stworzyła limitowaną kolekcję rajstopek (dla dzieci w wieku 2-8 lat), dzięki którym maluchy przeniosą się w zaczarowany świat „Trolli”, a ich ulubiona bajkowa postać będzie im towarzyszyć przez cały dzień.
Zobacz również
Gatta pamięta o dużych i całkiem małych dziewczynach
„Gatta to marka z szerokim asortymentem, który kieruje przede wszystkim do dorosłych kobiet, jednak nie zapomina o tych młodszych, oczekujących zupełnie innych wrażeń od produktu. Małe dziewczynki uwielbiają ubrania z ulubionymi postaciami, stąd nasz pomysł na wykorzystanie licencji. Wybieramy bohaterów, którzy niosą ze sobą dużo pozytywnej energii, a przeniesieni na nasze produkty zadowolą jednocześnie małe klientki i ich mamy” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta. „Mamy już spore doświadczenie w wykorzystywaniu licencji filmowych, a „Trolle” wydają nam się szczególnym projektem, bo bardzo kobiecym, kolorowym i pełnym radości.” – dodaje Anna Gołębicka.
Najnowsza kolekcja Gatta Cottoline to rajstopowe propozycje w pełnej gamie kolorów i wzorów. Znajdą się na nich tytułowe trolle, m.in. Poppy, Branch, Guy Diamond oraz Cooper, które przeniosą każdego malucha do swojej magicznej i wielobarwnej krainy.
Bajkowe kolekcje Gatta Cottoline mają jeszcze jedno zadanie: „Chcemy pokazać dzieciom i rodzicom, jak ważne jest poznawanie wartościowych bajek – tych, które później towarzyszą nam przez całe życie” – wyjaśnia Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Produkty z filmowej kolekcji Gatta Cottoline z bohaterami filmu „Trolle” można znaleźć w salonach firmowych marki w całym kraju oraz na stronie internetowej: www.gatta.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing