W ramach współpracy SoInteractive przygotuje szatę graficzną zgodną z brand identity marki, a także odpowiadać będzie za oprogramowanie serwisu w oparciu o autorski system CMS. Agencja zaimplementowała stronę, która umożliwia zarządzanie ograniczeniami dostępu, użytkownikami i produktami.
Katalog udostępnia strony zawierające dokładny opis produktów marki L’Oreal i zdjęcia o wysokiej rozdzielczości.
Zobacz również
Projektem zarządzał Jorge Novais de Olveira – Digital Manager: Na dzisiejszym rynku klienci i partnerzy chcą by mozna było łatwo znaleźć markę w internecie, ludzie są bardziej mobilni, a internet stał się najszybszym narzędziem wyszukiwania i wymiany informacji. Większość firm używa serwerów FTP, emaili czy innych niezbyt współczesnych technologii, my jednak wolimy używać platformy SaaS. Największą zaletą platformy są zaawansowane prawa dostępu i łatwość podziału.
L’Oréal Paris to francuska marka będąca jednym z liderów wśród światowych marek kosmetycznych, obecna w blisko 120 krajach. Historia marki sięga 1907 roku kiedy to młody chemik Eugéne Schueller odkrył produkt do farbowania włosów, który dał początek do dalszych badań i testów laboratoryjnych. Dzięki temu odkryto nowe rodzaje kosmetyków cenionych na całym świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach