fot. kmag.pl
Dom Handlowy VITKAC można nazwać prekursorem rozwoju rynku high fashion w Polsce. To w nim swoje butiki po raz pierwszy w naszym kraju otworzyły takie marki jak: Louis Vuitton, YSL czy Gucci.
Zobacz również
Jak informuje portal kmag.pl, do listy marek, z którymi VITKAC podjął dotychczas współpracę dołączy Off-White, czyli „król” streetwearu, słynący z łączenia stylu ulicznego z high fashion. W wyniku kolaboracji powstał T-shirt.
fot. kmag.pl
T-shirt charakteryzuje się minimalizmem, ponieważ zarówno VITKAC, jak i Off-White chciały odejść od powracających do mody kolorowych wzorów. Celem było stworzenie uniwersalnego i ponadczasowego elementu garderoby. W związku z tym zachowano prosty design – biały T-shirt z czarnymi napisami (m.in. nazwą Off-White). Jedynym kolorowym akcentem jest niebieski napis „Warszawa”.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
– Wyjątkowy projekt stworzony przez zespół kreatywny marki Off-White bazuje na swobodnej i minimalistycznej elegancji, która stanowi fundament nowoczesnej garderoby – komentują przedstawiciele VITKAC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. kmag.pl
T-shirt „EFFORTLESSLY ICONIC” ma być dostępny od 1 grudnia br. na stronie internetowej Domu Handlowego VITKAC
PS FILA debiutuje w świecie fast-foodów, dzięki współpracy z Burger Kingiem
Burger King oraz marka odzieżowa FILA połączyły siły, by stworzyć kampanię prezentującą nową kolekcję sneakersów FX-33, czapek i innych podobnych akcesoriów modowych.
PS2 37 mld złotych – rekordowa wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce
Po raz kolejny powiększyło się grono polskich konsumentów dóbr luksusowych, czyli przede wszystkim osób bogatych, o zarobkach brutto przekraczających 50 tys. zł miesięcznie.