Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu 

Współpraca Off-White i VITKAC. Limitowana kolekcja dla fanów lokalnego streetwearu 
W listopadzie br. Dom Handlowy VITKAC obchodził swoje 12. urodziny. Z tej okazji powstał limitowany T-shirt wyprodukowany w kolaboracji z marką Off-White.
O autorze
1 min czytania 2023-12-01

fot. kmag.pl

Dom Handlowy VITKAC można nazwać prekursorem rozwoju rynku high fashion w Polsce. To w nim swoje butiki po raz pierwszy w naszym kraju otworzyły takie marki jak: Louis Vuitton, YSL czy Gucci.

Jak informuje portal kmag.pl, do listy marek, z którymi VITKAC podjął dotychczas współpracę dołączy Off-White, czyli „król” streetwearu, słynący z łączenia stylu ulicznego z high fashion. W wyniku kolaboracji powstał T-shirt. 

fot. kmag.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

T-shirt charakteryzuje się minimalizmem, ponieważ zarówno VITKAC, jak i Off-White chciały odejść od powracających do mody kolorowych wzorów. Celem było stworzenie uniwersalnego i ponadczasowego elementu garderoby. W związku z tym zachowano prosty design – biały T-shirt z czarnymi napisami (m.in. nazwą Off-White). Jedynym kolorowym akcentem jest niebieski napis „Warszawa”. 

– Wyjątkowy projekt stworzony przez zespół kreatywny marki Off-White bazuje na swobodnej i minimalistycznej elegancji, która stanowi fundament nowoczesnej garderoby – komentują przedstawiciele VITKAC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. kmag.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

T-shirt „EFFORTLESSLY ICONIC” ma być dostępny od 1 grudnia br. na stronie internetowej Domu Handlowego VITKAC

PS FILA debiutuje w świecie fast-foodów, dzięki współpracy z Burger Kingiem

Burger King oraz marka odzieżowa FILA połączyły siły, by stworzyć kampanię prezentującą nową kolekcję sneakersów FX-33, czapek i innych podobnych akcesoriów modowych.

PS2 37 mld złotych – rekordowa wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce

Po raz kolejny powiększyło się grono polskich konsumentów dóbr luksusowych, czyli przede wszystkim osób bogatych, o zarobkach brutto przekraczających 50 tys. zł miesięcznie.