Nazwa samej kampanii zwraca uwagę na fakt, że każdy z nas narażony jest na schorzenia i choroby, niezależnie od wieku, płci, aktualnego stanu zdrowiaczy zamożności.
Na stronie internetowej będzie można znaleźć artykuły specjalistów, wskazówki dotyczące sposobów dbania o zdrowie, uruchomiona zostanie również opcja zasięgnięcia porady eksperta.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przesłanką do organizacji kampanii jest wciąż niska świadomość Polaków na temat metod profilaktyki i kiepska ocena funkcjonowania służby zdrowia, o której źle wypowiada się 74% Polaków (wedle badań TNS Polska z 2014 roku). Kampania chce doprowadzić do wzrostu świadomości w zakresie praktyk profilaktycznych i promocji prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia, dzięki którym można zapobiec występowaniu chorób i cieszyć się dobrym zdrowiem.
Długofalowym celem kampanii jest wzrost świadomości społeczeństwa w zakresie profilaktyki i ryzyka, jakie niesie jej brak, popularyzacja działań prozdrowotnych oraz możliwość wczesnego rozpoznania schorzeń i podjęcia kroków niezbędnych do ich wyleczenia.
Organizatorem kampanii jest Intermedico, dostawca specjalistycznych rozwiązań z zakresu ochrony i regeneracji zdrowia. Hasłami, które przyświecają kampanii są: „Zdrowie jest w naszych rękach” oraz „Lepiej zapobiegać niż leczyć”.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing