„Wszyscy jesteśmy pacjentami” – nowa prozdrowotna kampania społeczna

„Wszyscy Jesteśmy Pacjentami” to nowa ogólnopolska kampania społeczna z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia. Jej celem jest popularyzacja dobrych praktyk profilaktycznych, szczególnie z zakresu profilaktyki wczesnej i pierwotnej, które można wdrożyć na etapie codziennego funkcjonowania.
O autorze
1 min czytania 2014-09-24

Nazwa samej kampanii zwraca uwagę na fakt, że każdy z nas narażony jest na schorzenia i choroby, niezależnie od wieku, płci, aktualnego stanu zdrowiaczy zamożności.

Na stronie internetowej będzie można znaleźć artykuły specjalistów, wskazówki dotyczące sposobów dbania o zdrowie, uruchomiona zostanie również opcja zasięgnięcia porady eksperta.

Przesłanką do organizacji kampanii jest wciąż niska świadomość Polaków na temat metod profilaktyki i kiepska ocena funkcjonowania służby zdrowia, o której źle wypowiada się 74% Polaków (wedle badań TNS Polska z 2014 roku). Kampania chce doprowadzić do wzrostu świadomości w zakresie praktyk profilaktycznych i promocji prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia, dzięki którym można zapobiec występowaniu chorób i cieszyć się dobrym zdrowiem.

Długofalowym celem kampanii jest wzrost świadomości społeczeństwa w zakresie profilaktyki i ryzyka, jakie niesie jej brak, popularyzacja działań prozdrowotnych oraz możliwość wczesnego rozpoznania schorzeń i podjęcia kroków niezbędnych do ich wyleczenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorem kampanii jest Intermedico, dostawca specjalistycznych rozwiązań z zakresu ochrony i regeneracji zdrowia. Hasłami, które przyświecają kampanii są: „Zdrowie jest w naszych rękach” oraz „Lepiej zapobiegać niż leczyć”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing