Wszyscy muszą umrzeć – kampania promocyjna nowego sezonu serialu HBO Gra o tron

Valar Morghulis - Wszyscy muszą umrzeć – to hasło kampanii promującej czwarty sezon serialu HBO Gra o tron. Kampania będzie obecna przede wszystkim w internecie i radiu. Ważnym elementem kampanii będzie ekspozycja repliki tronu w Złotych Tarasach.
O autorze
1 min czytania 2014-04-07

Premiera nowego sezonu serialu odbędzie się 7 kwietnia o godz. 22.00 w HBO.

Kampania promująca czwarty sezon Gry o tron na antenie HBO została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część zaplanowana z wykorzystaniem Facebooka wystartowała już w lutym, drugi etap rozpoczął się w ostatnim tygodniu marca. Główny nacisk w kampanii promującej czwarty sezon Gry o tron został położony na działania w internecie, te zarówno zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów z dużych ośrodków miejskich znalazły się m.in. platformy społecznościowe, platformy VOD, portale filmowe, YouTube i wyszukiwarki. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo (np. Lightbox, Masthead, Screening) oraz szeroki zakres placementów (np. mobilna aplikacja Filmwebu, mobilny Facebook). Dodatkowo kampania będzie uzupełniana działaniami zasięgowymi z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (radio RMF, ZET, stacje grupy Agora). Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Kreację do kampanii przygotowało HBO we własnym zakresie.

Od piątku, 28 marca do niedzieli, 30 marca w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie fani serialu HBO mogli poczuć, jak smakuje władza. Każdy mógł zasiąść na serialowym tronie i zrobić sobie zdjęcie. Replika tronu powstała w pracowni w Stanach Zjednoczonych specjalnie na zamówienie polskiego HBO w związku z promocją czwartego sezonu Gry o tron. Proces konstrukcji trwał prawie 2 miesiące. Tron ma ponad 2 metry wysokości i waży ponad 100 kg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj