Wszyscy tańczą Rak’n’Roll w teledysku najnowszej edycji Rak’n’Roll Music

Bohaterem kolejnej odsłony kampanii Fundacji Rak’n’Roll jest raper Białas, który stworzył z tej okazji singiel „Tańczymy Rak’n’Roll”. Poza tradycyjnym teledyskiem piosenka miała premierę w formie powszechnie dostępnego filtra AR.
O autorze
1 min czytania 2021-03-25

Wystartowała kolejna edycja Rak’n’Roll Music –  nowego gatunku muzyki, który pomaga chorym przejść przez raka. Tym razem Fundacja Rak’n’Roll zaprosiła do współpracy Białasa, rapera i współzałożyciela wytwórni SBM Label. Raper założył zbiórkę dla Fundacji Rak’n’Roll, na którą już teraz można wpłacać pieniądze poprzez platformę Facebook: https://www.facebook.com/donate/1305694869800744/ 

Zbiórka potrwa do 4 kwietnia. W ramach akcji Białas opublikował teledysk, w którym tańczenie „Rak’n’Rolla” jest metaforą pomagania chorym. 

Patrycji Polkowskiej – autorce pomysłu na teledysk – zależało by pokazać, że troska o drugą osobę może być również źródłem dobrej zabawy. Patrycja jest również reżyserką teledysku, a o jego wykonanie zadbał partner akcji – dom produkcyjny Papaya Films. 

Najnowsza edycja Rak’n’Roll Music różni się od poprzednich tym, że oprócz teledysku utwór Białasa został opublikowany w formie filtra AR w mediach społecznościowych. Dzięki filtrowi AR użytkownik nie tylko słyszy słowa piosenki, ale również widzi wokół siebie efekty zachęcające do tańczenia w rytm muzyki. Filtr można wypróbować pod tym linkiem, po otworzeniu na mobile: https://www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/4275013872517450/ 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

By wziąć udział w Rak’n’Roll Music wystarczy wpłacić datek na zbiórkę założoną przez artystę. Wszystkie zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przekazane na działania Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

Projekt z Fundacją Rak’n’Roll i SBM Label realizują agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi odpowiada za koncept kreatywny, za działania PR: MSL, działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się Performics, za postprodukcję odpowiada Prodigious. Teledysk wyprodukował partner akcji: Papaya Films, wyreżyserowała Patrycja Polkowska. Filtr AR: Lens That powstał przy współpracy z Facebook Creative Shop.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się