Firma rodzinna kompensuje wszystkie nieuniknione emisje CO2 za pośrednictwem swojego partnera organizacji First Climate i wspiera w ten sposób projekt ochrony lasów deszczowych w Brazylii.
Kluczowym elementem naszych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju jest stosowanie większej ilości materiałów pochodzących z recyklingu, wyjaśnia Hartmut Jenner, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu. Tylko w naszych urządzeniach wysokociśnieniowych elementy wykonane z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu są już stosowane w ponad 100 wariantach urządzeń.
Zobacz również
Ponadto Kärcher dostosowuje fabryki i procesy, aby w jeszcze większym stopniu oszczędzać zasoby naturalne. Przykładowo, 75% zakupów materiałów do produkcji we wszystkich fabrykach Kärcher na świecie dokonywanych jest od dostawców regionalnych (odległość do zakładu produkcyjnego poniżej 1000 km). Zmniejsza to odległości transportowe i minimalizuje emisję CO2.
Kärcher nadal koncentruje swoje zaangażowanie społeczne na tematach utrzymania wartości, higieny, środowiska i zasobów, a także społeczeństwa. W 2020 roku Kärcher udzielił pomocy w przypadku katastrof lub wsparł organizacje non-profit urządzeniami lub wiedzą ekspercką w sumie 445 razy. Podczas pandemii COVID 19 firma regularnie przekazywała maski, sprzęt ochronny, środki czyszczące i dezynfekujące, a także wspierała w zakresie technologii czyszczenia.
Od 2011 roku firma przekazała organizacji S.O.S Wioski Dziecięce 1080 urządzeń czyszczących w 38 krajach, ułatwiając w ten sposób codzienną pracę w Wioskach Dziecięcych. W ramach programu sponsoringu kulturalnego, Kärcher wyczyścił również ostatnio posadzkę w Katedrze w Kolonii oraz fasadę we wpisanym na listę światowego dziedzictwa UNESCO Pałacu Fontainebleau we Francji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing