„Wszystkie kobiety są słabe Potrafią tylko marnować czas na bezsensowne czynności. Będę zaskoczony, jeżeli któraś z nich odbierze maila, zamiast scrollować fejsika cały dzień. Sprawdź co jeszcze mam im do powiedzenia” – w spocie „Seksistowska świnia atakuje kobietę” widzimy przykłady seksizmu i stosowania przemocy psychicznej wobec kobiety ze strony mężczyzny, którego gra aktor Jacek Braciak. W kilku scenach krytykuje on i obraża kobietę znajdującą się obok, a ostatecznie podsumowuje wszystko stwierdzeniem, że kobiety są słabe.
Na kanale „10 dowodów” na YouTube pojawiło się też kilka krótkich filmów wideo, w których mężczyzna komentuje m.in. różne przedmioty znalezione w kobiecej torebce, a jego konkluzja zawsze jest taka sama – kobiety są słabe i przed nim nie uciekną.
Zobacz również
Na Facebooku akcję śledzić można na fanpage’u: www.facebook.com/10dowodow.
Działania promujące 10 dowodów objęły także outdoor – zasięgowo kampania obejmuje całą Wielkopolskę. Plakaty i billboardy wiszą w Poznaniu i w kilku miastach wojewódzkich, m.in. w Ostrowie Wielkopolskim, Turku, Pleszewie, Pile i Jarocinie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły akcji poznamy 21 sierpnia.
Właścicielem domeny 10dowodow.pl jest agencja kreatywna Chromatique.
Na fanpage’u agencji pojawił się post, który może być zapowiedzią tej akcji: