„Wszystkie kobiety są słabe Potrafią tylko marnować czas na bezsensowne czynności. Będę zaskoczony, jeżeli któraś z nich odbierze maila, zamiast scrollować fejsika cały dzień. Sprawdź co jeszcze mam im do powiedzenia” – w spocie „Seksistowska świnia atakuje kobietę” widzimy przykłady seksizmu i stosowania przemocy psychicznej wobec kobiety ze strony mężczyzny, którego gra aktor Jacek Braciak. W kilku scenach krytykuje on i obraża kobietę znajdującą się obok, a ostatecznie podsumowuje wszystko stwierdzeniem, że kobiety są słabe.
Na kanale „10 dowodów” na YouTube pojawiło się też kilka krótkich filmów wideo, w których mężczyzna komentuje m.in. różne przedmioty znalezione w kobiecej torebce, a jego konkluzja zawsze jest taka sama – kobiety są słabe i przed nim nie uciekną.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Na Facebooku akcję śledzić można na fanpage’u: www.facebook.com/10dowodow.
Działania promujące 10 dowodów objęły także outdoor – zasięgowo kampania obejmuje całą Wielkopolskę. Plakaty i billboardy wiszą w Poznaniu i w kilku miastach wojewódzkich, m.in. w Ostrowie Wielkopolskim, Turku, Pleszewie, Pile i Jarocinie.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły akcji poznamy 21 sierpnia.
Właścicielem domeny 10dowodow.pl jest agencja kreatywna Chromatique.
Na fanpage’u agencji pojawił się post, który może być zapowiedzią tej akcji: