Wuj Konstanty daje reprymendy w nowej kampanii reklamowej Tyskiego na Facebooku

Każdy z nas ma kumpla, który wykręca się od imprez podając mniej lub bardziej przekonujące powody. Marka Tyskie, która w tym roku świętuje 400 lat dba o to, aby nikogo nie zabrakło na jej urodzinach i ustami Wuja Konstantego udziela wideo-reprymend wszystkim opornym.
O autorze
1 min czytania 2013-08-28

Aplikacja na Facebooku, której bohaterem jest wcale nie taki dobry wujek, to kolejne działanie marki przygotowane z okazji jubileuszu. Wcześniej fani Tyskiego moderowali profil marki, a ich portrety zawisły w Tyskich Browarach Książęcych.

Wuj Konstanty to bohater aplikacji i serii filmów marki Tyskie. Po raz pierwszy pojawił się w telewizyjnym spocie, gdzie wzruszał się staraniem przyjaciół, którzy pod jego drzwi specjalnie przenieśli bar, aby razem z nimi świętował 400 lat Tyskiego, gdyż: „Nikogo nie może zabraknąć” – jak głosi hasło kampanii. Jednakże dobrotliwy wujek, na Facebooku pokazuje swoje mniej łagodne oblicze. W aplikacji „Reprymenda Wuja” Konstanty ujawnia skłonność do rugania niesfornych biesiadników, których zabrakło na spotkaniu przy piwie.

– W internetowej odsłonie kampanii z okazji 400 lat Tyskiego nadal staramy się przekonać konsumentów do tego, że na spotkaniu przy Tyskim nikogo nie może zabraknąć. Reprymenda Wuja to spersonalizowane, widowiskowe i interaktywne narzędzie dla wszystkich tych fejsbukowiczów, których zmęczyły już wieczne wymówki imprezowych migaczy – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

Każdy użytkownik Facebooka może wskazać znajomego do imiennej reprymendy. Następnie musi określić, jaką wymówkę tamten podał odmawiając uczestnictwa w imprezie. Na koniec wystarczy załadować swoje zdjęcie w formie dedykacji. W kolejnych tygodniach ruszy również konkurs dla internautów na wymówkę, która jest najbardziej oporna na wszelkie reprymendy. Co tydzień do wygrania będą cenne przedmioty pochodzące z osobistej kolekcji Wuja, o których powstał dodatkowy film. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcami kampanii są Paweł Góźdź i Ada Danisz z zespołu marki Tyskie, za kreację kampanii video odpowiada Agencja Grey, kreacją i produkcją w obszarze digital zajęła się Agencja Tequila, produkcja filmowa zrealizowana przez Graffiti Film, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC, zaś działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing