Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

WUNDERTEAM z nową szefową

Patrycja Grabarska dołącza do katowickiej agencji reklamowej WUNDERTEAM. Obejmie stanowisko kierownika Działu Content Marketingu. Agencja mocno stawia na rozwój w kierunku marketingu technologicznego.
O autorze
0 min czytania 2020-02-04

– To co mnie przekonało to szansa dalszego rozwoju oraz idee, jakie wyznaje agencja, bo są one spójne z moimi osobistymi. Ja również mocno wierzę w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm. Cenię w komunikacji prostotę i autentyczność – podkreśla Grabarska. 

Patrycja Grabarska specjalizuje się w contencie oraz komunikacji online.

Poprzednio zdobywała doświadczenie w domu mediowym realizując projekty dla dużych marek. Wcześniej zarządzała też zespołem w ramach platformy content marketingowej. Przy kampaniach współpracowała zarówno z lokalnymi wydawcami, jak i z największymi grupami mediowymi.

W WUNDERTEAM będzie zarządzała nowo utworzonym działem content marketingu, który będzie liczył 7 osób. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj