Nagrodę przyznano za opracowanie i wdrożenie strategii treści, dzięki której zawartość merytoryczna oraz struktura serwisu skupiona jest na komforcie i potrzebach użytkownika.
Tegoroczni zwycięzcy w kategorii Best Content Strategy opracowali strategię zawartości stron, pozwalającą na udaną transformację internetowego serwisu korporacyjnego w model zorientowany na potrzeby użytkownika i przyjazny klientowi. www.leggmason.pl został laureatem w tej kategorii jako jedyny serwis z regionu Europy Wschodniej.
Zobacz również
Niezmiernie cieszy nas wyróżnienie przyznane serwisowi www.leggmason.pl, szczególnie że wraz z agencją Infinity Group nieustannie pracujemy nad wzbogaceniem jego zawartości oraz rozwojem funkcjonalności. Nagroda jest dla nas tym bardziej wartościowa, ponieważ duży nacisk kładziemy obecnie na optymalizację jego użyteczności oraz tworzenie spersonalizowanej treści dla korzystających z serwisu klientów oraz doradców – mówi Mateusz Szyłko, ekspert Legg Mason TFI SA.
Praca nad projektem była doskonałym doświadczeniem i rozwinięciem kompetencji w dziedzinie budowy nowoczesnej architektury informacji. Wybór systemu Sitecore w znaczący sposób podniósł jakość zaimplementowanego rozwiązania, zapewniając, skalowalność i stabilność platformy. – mówi Jarosław Antychowicz Prezes Zarządu Infinity Group.
Sitecore to międzynarodowa firma, która tworzy nowoczesne systemy zarządzania treścią dla stron internetowych. W konkursie wyłaniane są najlepsze realizacje rozwiązań stworzonych na bazie tego systemu w kilku kategoriach tematycznych na całym świecie. Legg Mason TFI przy uruchomieniu i rozwoju strony www.leggmason.pl współpracuje z agencją Infinity Group.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing