Wybierz swój idealny kolor z Joanną Brodzik

Właśnie wystartowała największa tegoroczna kampania digitalowa marki Garnier Color Naturals, której twarzą jest Joanna Brodzik. Za jej przygotowanie całościowo odpowiada Agencja Warszawa, która stworzyła strategię, koncepcję kreatywną, była odpowiedzialna za produkcję wideo oraz...
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

… stworzenie wszystkich materiałów wykorzystanych w kampanii. Akcja poszerzona jest o działania promocyjne w wybranych drogeriach, które również przygotowała Agencja Warszawa.

HUBem aktywacji i miejscem, gdzie zapraszane są konsumentki jest platforma www.garniercolornaturals.pl. Każda użytkowniczka wspólnie z ambasadorką marki może przejść interaktywny test video. Aplikacja pomaga konsumentkom w wyborze odpowiedniego koloru farby z palety Garnier Colors Naturals. Poza teoretycznym dopasowaniem koloru kobiety mogą sprawdzić wybrany odcień wgrywając swoje zdjęcie i nakładając go wirtualnie na obecny kolor.

Oprócz testu na platformie użytkowniczki znajdą content edukacyjny poświęcony najczęstszym wątpliwościom dotyczącym domowej koloryzacji, wyboru właściwego koloru i pielęgnacji włosów farbowanych.

Pomysł na kampanię zrodził się w odpowiedzi na potrzeby Polek. Decydując się na domową koloryzację każda kobieta staje przed wyzwaniem – jaki kolor wybrać, aby być zadowoloną z efektu. Kampania Garnier Color Naturals pomaga Polkom  podjąć właściwą decyzję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Mam poczucie, że to co dla mnie i filozofii marki Garnier Color Naturals jest ważne – budowanie zaufania, właśnie teraz zyska nowy wymiar. To co bywa trudne podczas koloryzacji i podejmowania decyzji dotyczącej nowego koloru teraz stanie się znacznie prostsze i przyjemne” – podkreśla Joanna Brodzik, ambasadorka marki Garnier Color Naturals.

Słuchaj podcastu NowyMarketing