Wybrano projektantkę statuetki konkursu Innovation 2020

Statuetka konkursu Innovation co roku oddawana jest w ręce innego artysty. Twórcami tych nagród byli do tej pory: Janusz Kaniewski, Gosia Baczyńska, Studio Rygalik, WWAA, Justyna Stoszek oraz Pan Generator. W tym roku za projekt statuetki odpowiada Maja Ganszyniec.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

Maja Ganszyniec, urodzona na Śląsku, absolwentka wydziału Design Product londyńskiego Royal College of Art oraz krakowskiej ASP. Od 2013 roku prowadzi Studio Ganszyniec, specjalizujące się w projektowaniu mebli i produktów przemysłowych. Wierzy w sens tworzenia pięknych, przyjaznych człowiekowi i naturze przedmiotów. Łączy projektowanie, które jest jednocześnie wizjonerskie i odpowiedzialne. Poszukuje nowych możliwości w ramach ograniczeń myślenia strategicznego. Założycielka marki Nurt ma na koncie współpracę z IKEA, Comforty czy Noti. W 2017 roku Instytut Wzornictwa Przemysłowego przyznał jej nagrodę Projektanta Roku, równolegle magazyn Design Alive uhonorował tytułem Kreatora Roku.

– Projekt tegorocznej statuetki nawiązuje do komunikacji tej edycji konkursu Innovation. Istotne by pokazać, że agresję kierowaną w naszą stronę warto przekuć w coś pięknego. Że nawet trudne słowa mogą nas wzmocnić i motywować. Projekt jest symbolicznym potokiem słów zastygłym w szklanej, przejrzystej  formie. Chciałam, żeby ta statuetka przypominała, że to co mówimy innym w nich zostaje. I żeby wysyłać przekaz czysty jak szkło, z którego jest zrobiona. Może stojąc na półkach laureatów będzie przypominać o tym, że warto się wspierać – mówi o projekcie statuetki artystka. 

Za tegoroczną komunikację projektu Innovation, odnoszącą się do hejtu, porażki i braku wiary w innowację odpowiada Twin.digital collective. 

– Poruszamy się w branży, w której nasze działania poddawana są nieustannej ocenie.  Dlatego praca na tym koncepcie miała dla nas działanie terapeutyczne i mam nadzieje, że również takie ma dla jego odbiorców. Poza tym cieszymy się, że klient (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) wybrał akurat koncept Karola, bo chłopak ostatnio robił same banerki – powiedział Mateusz Felsmann, founder agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Innovation to projekt składający się z konkursu, konferencji oraz programu startupowego. Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się