Maja Ganszyniec, urodzona na Śląsku, absolwentka wydziału Design Product londyńskiego Royal College of Art oraz krakowskiej ASP. Od 2013 roku prowadzi Studio Ganszyniec, specjalizujące się w projektowaniu mebli i produktów przemysłowych. Wierzy w sens tworzenia pięknych, przyjaznych człowiekowi i naturze przedmiotów. Łączy projektowanie, które jest jednocześnie wizjonerskie i odpowiedzialne. Poszukuje nowych możliwości w ramach ograniczeń myślenia strategicznego. Założycielka marki Nurt ma na koncie współpracę z IKEA, Comforty czy Noti. W 2017 roku Instytut Wzornictwa Przemysłowego przyznał jej nagrodę Projektanta Roku, równolegle magazyn Design Alive uhonorował tytułem Kreatora Roku.
– Projekt tegorocznej statuetki nawiązuje do komunikacji tej edycji konkursu Innovation. Istotne by pokazać, że agresję kierowaną w naszą stronę warto przekuć w coś pięknego. Że nawet trudne słowa mogą nas wzmocnić i motywować. Projekt jest symbolicznym potokiem słów zastygłym w szklanej, przejrzystej formie. Chciałam, żeby ta statuetka przypominała, że to co mówimy innym w nich zostaje. I żeby wysyłać przekaz czysty jak szkło, z którego jest zrobiona. Może stojąc na półkach laureatów będzie przypominać o tym, że warto się wspierać – mówi o projekcie statuetki artystka.
Zobacz również
Za tegoroczną komunikację projektu Innovation, odnoszącą się do hejtu, porażki i braku wiary w innowację odpowiada Twin.digital collective.
– Poruszamy się w branży, w której nasze działania poddawana są nieustannej ocenie. Dlatego praca na tym koncepcie miała dla nas działanie terapeutyczne i mam nadzieje, że również takie ma dla jego odbiorców. Poza tym cieszymy się, że klient (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) wybrał akurat koncept Karola, bo chłopak ostatnio robił same banerki – powiedział Mateusz Felsmann, founder agencji.
Innovation to projekt składający się z konkursu, konferencji oraz programu startupowego. Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing