Wydanie specjalne „Marketer+”: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Wydanie specjalne „Marketer+”: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie
Rynek e-commerce to ciągła, dynamiczna zmiana. Ewolucja zachowań konsumentów, rozwój narzędzi i metod promocji oraz aktualizacja przepisów prawnych. Wszystko to sprawia, że osoby prowadzące skuteczny e-biznes muszą być zawsze na bieżąco z najnowszą wiedzą, która zapewnia przewagę...
O autorze
2 min czytania 2016-08-02

…na bardzo konkurencyjnym rynku.

„Marketer+” przygotował wydanie specjalne w pełni poświęcone tematyce e-commerce. To aktualne kompendium wiedzy o sprzedaży w internecie. Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących e-sklepy oraz dla wszystkich, którzy zamierzają rozpocząć przygodę z e-handlem.

Wydanie specjalne to ponad 150 stron, na których znajdziesz odpowiedzi na liczne pytania, m.in.:

  • jak dziś wygląda rynek e-commerce i m-commerce w Polsce?
  • jak zdobyć zaufanie klientów e-sklepu?
  • skąd brać produkty do e-sklepu i jak nimi zarządzać?
  • jak bezpłatnie promować e-sklep na Facebooku i Instagramie?
  • Periscope, Snapchat, Vine – jak w tych kanałach promować e-sklep?
  • jak przygotować efektywną kampanię Facebook Ads dla e-sklepu?
  • tajniki analityki – czyli co, jak i czym mierzyć w Twoim sklepie, aby miało to sens?
  • jak efektywnie prowadzić kampanię AdWords i optymalizować lejek zakupowy?
  • jak prezentować produkty w sklepie internetowym, by sprzedawać więcej?
  • w jaki sposób budować komunikację opierającą się o content, której celem jest sprzedaż?
  • jak sprawić, by logistyka w Twoim sklepie była tańsza i łatwiejsza?
  • jak odnaleźć się na dzisiejszej ścieżce zakupowej konsumenta?
  • co zrobić, by zwiększyć konwersję w ostatnim kroku zakupowym?
  • jakie są największe grzechy w świecie e-commerce, których nie powinieneś popełniać?
  • jakie rodzaje mikromomentów pojawiają się podczas procesu decyzyjnego konsumenta?
  • w jaki sposób, minimalnym kosztem i nakładem pracy, zwiększyć UX serwisu WWW?
  • kiedy prowadzenie bloga dla e-sklepu ma sens?

Wybierając „Marketera+” uzyskasz również dostęp do wielu ciekawych zestawień jak:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • siedem najważniejszych zmian wprowadzonych w życie wraz z nowelizacją Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów;
  • pięć korzyści płynących z wprowadzenia systemu delivery automation w e-sklepie;
  • sześć polecanych narzędzi do prowadzenia kampanii na Facebooku;
  • najważniejsze czynniki zniechęcające i zachęcające klientów 50+ do robienia zakupów online;
  • narzędzia analityczne przydatne właścicielom e-sklepów;
  • wskazówki, które pomogą Ci zoptymalizować sklep pod kątem SEO;
  • najczęstsze błędy popełniane przez e-sklepy wpływające na utratę zaufania klientów.

Magazyn dostępny jest na www.sklep.marketerplus.pl i we wszystkich Empikach.

Zobacz wideo promujące wydanie specjalne 2016

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorzy wydania specjalnego to: Michał Blak, Maciej Budzyński, Agata Czapla, Maciej Cebertowicz, Paweł Cyzman, Elżbieta Czakon, Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mateusz Garbarczyk, Roman Grygierek, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Krzysztof Jagiełka, Zuzanna Karwat, Marcin Kociuba, Michał Kreczmar, Maciej Kurek, Linda Matus, Grzegorz Miłkowski, Andrzej Ogonowski, Maciej Pałubicki, Radosław Pietrzak, Joanna Poczęsna, Igor Podgórski, Anna Przybysz, Piotr Sałata, Szymon Słowik, Piotr Szymczak, Martyna Tarnawska, Mariusz Wesołowski, Krzysztof Wieczorek, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Ilona Zakowicz i Anna Złoczewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

O magazynie:

„Marketer+” to wydawany od 2011 r. branżowy magazyn skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji i praktycznym przewodnikiem dla przedstawicieli branży reklamowej.

Każdy numer to średnio 120 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu.

Piszą dla nas praktycy, najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na bazie własnego bogatego doświadczenia zdobytego na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania marketingowe. W magazynie prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie.