Wygraj kolekcję butów i grils’ night out z przyjaciółkami w konkursie Jenny Fairy Records

Kampania Jenny Fairy Records to najpopularniejsze trendy na sezon jesień-zima 2022, czyli millenialna stylistyka z początku lat 2000. z kawałkiem „Caliente, Caliente” w tle.
O autorze
1 min czytania 2022-09-21

Nowa kolekcja ukochanej marki influencerek może być Twoja! Wygraj najmodniejsze akcesoria sezonu, które sprawią, że Twój jesienny look będzie caliente! A do tego zdobądź dla siebie i przyjaciółek girls’ night out! Podkręć temperaturę tej jesieni i baw się stylem z nową kolekcją Jenny Fairy Records.

Podejmij challenge Jenny Fairy Records

Uzupełnieniem najnowszej jesienno-zimowej kampanii Jenny Fairy Records jest challenge, w którym biorą udział topowe influencerki. Zobacz, oceń i zagłosuj na najlepsze wykonanie kawałka „Caliente, Caliente”.

W latynoski rytm „Caliente, Caliente” kołyszą się, śpiewając: Natalia Kopiszka (@nataliakopiszka), Kasia Szymanowicz (@kasia.szymanowicz), Lila Janowska (@lilajanowska), Ola Kowal (@szindy), Kornelia Groworek (@korneliagroworek), Fausti (@faustynaf), Wiktoria Bochnak (@kartonii), Hania Puchalska (@hi_hania), Lena Moonlight (@lena_moonlight) i Natalia Sierzputowska (@sierznatalka).

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez CCC (@cccshoesbags)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poznaj zasady konkursu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Udostępnij najbardziej ciekawy wg Ciebie wykon „Caliente, Caliente”, opisz, dlaczego to ten jest najlepszy i oznacz 3 koleżanki, z którymi chcesz spędzić JENNY FAIRY NIGHT!

Informacje o nagrodach i regulamin challenge’u znajduje się na profilu @cccshoesbags

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez CCC (@cccshoesbags)


Artykuł powstał we współpracy z CCC.