O tym, jak zwiększyć efektywność swojej marki korzystając z Instagrama, już w najbliższy czwartek,15 lutego o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub, opowie Gloria Ziencina-Kawula, Community & Marketing Manager w Brand24.
Instagram – musisz tu być
To właśnie na Instagramie użytkownicy mediów społecznościowych spędzają najwięcej czasu[1]. Liczący około 800 milionów użytkowników portal, służący do publikowania zdjęć, staje się najbardziej atrakcyjny dla firm z dużym potencjałem do komunikacji fotograficznej, czyli np. tych związanych z projektowaniem i designem. Z kanału lifestyle’owego, służącego do dzielenia się chwilami z życia oraz budowania relacji, przeistoczył się w jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi promocji w branży e-commerce. Zainteresowanie odbiorców firmowymi profilami na Instagramie skutkuje reakcjami na posty, zakupem produktów czy czynnym udziałem w działaniach zainicjowanych przez markę. To nie tylko świetny kanał komunikacji, ale także dobry punkt wyjścia do budowania relacji z klientami.
Zobacz również
Wykorzystaj influencera
Instagram oferuje pełen wachlarz możliwości, które wspierane odpowiednią strategią, mogą przynieść zaskakujące efekty pod kątem marketingowym i wizerunkowym. Marki za pomocą portalu coraz częściej korzystają z działań tzw. influencer marketingu, polegającym na docieraniu do odbiorców dzięki influencerom, którzy mają wyraźny wpływ na zachowania innych. Takimi osobami mogą być na przykład blogerzy i vlogerzy, celebryci, a nawet aktywni użytkownicy, którzy dzielą się w Internecie swoją wiedzą. Influencer marketing jest popularny, ponieważ uważa się go za niezwykle efektywne narzędzie. Aż 94% marketerów badanych na zlecenie Adweek, zdefiniowało go jako skuteczne pod kątem marketingowym, a 77% uważa, że zwiększa zaangażowanie społeczności wokół marki. W świetle rosnącego zaufania do instagramerów oraz ich opinii, posiadanie firmowego konta na Instagramie stało się więc atrakcyjną i skuteczną formą promocji.
Stwórz silną markę na Instagramie
Już w najbliższy czwartek, 15 lutego o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, Gloria Ziencina-Kawula, na co dzień Community & Marketing Manager w Brand24, opowie o tym jak wykorzystać Instagram do celów promocyjnych i jak dzięki niemu zbudować społeczność wokół marki. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. jakimi zasadami kierować się tworząc i dobierając treści publikowane na profilu, jak pisać opisy, korzystać z hashtagów i zachęcić odbiorców do pozostania ze swoją marką na dłużej i jak nie łamać prawa i regulaminu Instagrama.
Gloria Ziencina-Kawula jako Community Manager IgersKrakow współprowadzi krakowską społeczność instagramerów – miłośników fotografii mobilnej. Aktywnie działa, docierając do coraz szerszego grona odbiorców, a także zwiększa ich zaangażowanie oraz dba o integrację i promocję. Organizuje spotkania fotograficzne, wystawy, współpracuje z wieloma krakowskimi instytucjami. Pomaga również społeczności w grupie InstagramPL na Facebooku, dzieli się wiedzą w artykułach branżowych, prowadzi prezentacje i warsztaty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapisy na wydarzenie dostępne są pod adresem oraz drogą mailową – [email protected] Wstęp na spotkanie jest bezpłatny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing