Nowy format jest kontynuacją współpracy z komikami, którzy dotychczas na kanale YouTube o nazwie Dobre Noviny, co tydzień komentowali pozytywne wiadomości z Polski i świata. W najnowszym programie Michał Kempa i Piotr Szumowski w charakterystyczny dla siebie, humorystyczny sposób zaprezentują widzom ciekawe strony Czech, przeplatając to nieco absurdalnymi skeczami.
– Zapraszamy naszych widzów w nietypową podróż. Nasi wysłannicy do Czech pokażą ciekawe i zabawne strony Czech jakich jeszcze nie znamy. Szczególnie teraz, gdy możliwości podróżowania są bardzo ograniczone, nasz program jest ciekawym i wesołym sposobem na wyprawy online. Mamy nadzieję, że spodoba się on naszym konsumentom – mówi Anita Matuszewska, starszy specjalista ds Marketingu w Carlsberg Polska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Program składa się z 10 odcinków, pierwszy wyemitowany został 6 sierpnia, zaś emisje kolejnych planowane są co tydzień, w czwartki o godzinie 18.00. Obejrzeć je można na tej stronie.
Materiały powstają we współpracy ze Stand Up Polska, za realizację i stronę kreatywną kampanii odpowiadają agencje Initiative oraz Reprise, a za produkcję Dynamo Film.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]